נעצר חשוד בניסיון החטיפה לתוך רכב של הנערה בת ה-16 בפרדס חנה

תושב פרדס חנה בן 30 חשוד בניסיון חטיפת בת ה-16 שיצאה להליכה בשבוע שעבר • החשוד קשר את עצמו לאירוע • בכוונת המשטרה לבקש את הארכת מעצרו
חיים טוויל
י"ב תמוז התשפ"ב / 11.07.2022 10:16

8 ימים לאחר שנערה בת 16 דיווחה למשטרה כי גבר ניסה להכניס אותה בכוח לתא מטען של רכב ולחטוף אותה – היחידה היחידה המרכזית של מחוז חוף במשטרה עצרה הלילה (שני) חשוד במעשה: תושב פרדס חנה בן 30.

עבודות הצומת: כל מה שרציתם לדעת על העבודות בצומת בר אילן

בהמשך היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בחיפה.

המשטרה פתחה בחקירה בתאריך 03.07.2022 בשעות הערב, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר חשד לאירוע חטיפה בפרדס חנה, כאשר על פי הדיווח, חשוד אלמוני ניסה להכניס בכוח לתא המטען ברכבו נערה תושבת המקום בת 16, בעת שעסקה בפעילות ספורטיבית, אולם לא הצליח במזימתו ונמלט מהמקום ברכבו.

בתום הערכת מצב שערך מפקד מחוז חוף במשטרה, ניצב יורם סופר, במהלך סוף השבוע האחרון הפקיד את החקירה בידי חוקרי היחידה המרכזית (ימ”ר) מחוז חוף.

הלילה, בתום חקירה מאומצת, עצרו בלשי הימ”ר חשוד במעורבות במעשה והביאו אותו לחקירה במשרדי הימ”ר.

החשוד קשר את עצמו לאירוע. הוא לא היה מוכר למשטרה.

החקירה נמשכת.

אחותה של הנערה סיפרה בשבוע שעבר לחדשות 12: “היא עשתה הליכה בשעות הערב, הלכה על כביש מסודר ועל המדרכה. קצת לפני 21:00, כשהייתה עסוקה עם האוזניות והטלפון, היא הרגישה פתאום שמישהו תופס אותה ומרים אותה – פשוט מתנפל עליה. הוא הכניס אותה לתוך בגאז’ של רכב שהיה כבר פתוח ומוכן מבעוד מועד כנראה.

“הסיטואציה ארכה משהו כמו 4-5 דקות. היא תיארה את ההיאבקות שלה איתו, איך היא ניסתה לצאת משם. הם התגלגלו על הרצפה – והיא נאבקה בו. הוא ניסה בכוח להכניס אותה והיא צעקה. הוא ניסה להשתיק אותה, מכוניות עברו, אבל אף אחד לא שם לב כי זה היה בשעת הערב – עד שהיה זוג שהצליח להציל אותה וקלט את המצב. אחותי זיהתה את ההזדמנות ורצה לכיוון הזוג הזה, שתוך כדי האירוע הזעיקו את המשטרה. אותו גבר רץ לעבר החוטף, אבל הוא נכנס לרכב וברח”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות