העונש של מנהלת ‘לאומית’ בהר נוף – שגנבה פרטי אשראי של מטופלים

עובדת קופ״ח 'לאומית' בשכונת הר נוף השתמשה מעל ל-4 שנים בכרטיסי אשראי של מבוטחי הקופה, לצרכיה האישיים • מאות העסקאות שביצעה הגיעו לכ-60 אלף שקלים • עורך דינה: "הנאשמת היא אם ל-7 ילדים, ללא עבירות, שהתנצלה והחזירה את הכסף"
חרדים
י"ב תמוז התשפ"ב / 10.07.2022 22:48

עובדת קופת חולים ‘לאומית’ בשכונת הר-נוף בירושלים גנבה פרטי אשראי של מטופלי הקופה, וביצעה מאות עסקאות לצורכיה האישיים בסכום כולל של כ-60 אלף שקלים.

לפי דיווח בחדשות 12, בכתב האישום שהוגש נגדה, יוחסו לה עבירות של קבלת דבר במרמה, הונאה וחדירה לחומר מחשב – ונגזרו עליה 6 חודשי מאסר ותשלום קנס של 20 אלף שקלים.

האישה, אם ל-7 ילדים בשנות ה-50 לחייה, הייתה מנהלת המרפאה.

מתוקף תפקידה קיבלה לידיה גישה לתיקים אישיים של מטופלים ועובדים במרפאה לצורך קביעה או ביטול תורים, יצירת התחייבויות והחזרים בנושאים רפואיים.

לפי כתב אישום שהוגש נגדה, במשך יותר מ-4 שנים היא ביצעה מעל 450 עסקאות אשראי בסכום כולל של יותר מ-60,000 כשהיא מזדהה במרמה בתור בעלת כרטיסי אשראי שהיו שייכים למבוטחי הקופה.

עם הכסף הגנוב שילמה הנאשמת חשבונות אישיים – בהם גז, חשמל, מים ושירותי מחשוב.

בנוסף לכך נהגה לממן בכספי המטופלים תרופות, ניתוחים וטיפולים רפואיים לקרוביה ולחברותיה.

היא הפסיקה עם מעשי הגניבה רק לאחר שנתפסה ומעשיה התגלו בעקבות תלונות של מבוטחים שהוגשו נגדה במשטרה.

בעקבות כתב האישום של פרקליטות מחוז ירושלים, שופט בית משפט השלום בעיר אמנון כהן החליט לגזור עליה 6 חודשי מאסר ותשלום קנס של 20,000 שקלים. בנוסף הוטל על העובדת מאסר על תנאי למשך 9 חדשים, אם תורשע בעבירות נוספות לאחר שחרורה.

עו”ד אשר אוחיון, המייצג את עובדת קופת החולים, אמר במעמד הגשת גזר הדין: “הנאשמת היא אם לשבעה ילדים וגם הנכדים מתגוררים אצלה. יש לה בעיות רפואיות והיא המפרנסת היחידה של כל משפחתה. היא ללא עבר פלילי, לקחה אחריות, התנצלה על המעשים והשיבה את הכספים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות