‘איום מצד החרדים? גאה בכך’: הנדל בתגובה להדחתו מתקווה חדשה

שר התקשורת פרסם פוסט בפייסבוק, בו התייחס להחלטה שלא להכניסו לרשימה המאוחדת של כחול לבן ותקווה חדשה: "גאה שהתנגדתי לישיבה עם הרשימה המשותפת בסבב ג׳ וגם בזה שהיה איום מצד החרדים על נוכחותי ברשימה"
אריה ריבקינד
י"א תמוז התשפ"ב / 10.07.2022 20:26

השר יועז הנדל הגיב אחר הצהרים (ראשון) בפוסט שפרסם בפייסבוק, על האיחוד בין תקווה חדשה וכחול לבן לריצה משותפת בבחירות הקרובות, ולעובדה שהוא נשאר מחוץ לרשימה – וכתב כי הוא גאה בסיבות בגינן הוחלט להדיחו.

וכך כתב הנדל: “אני מקבל היום מאות פניות, חלקן של תמיכה וחלקן של שמחה לאיד. עוד ארחיב בהמשך, אבל לעת עתה אני חייב להבהיר משהו: אני גאה בזה שהתנגדתי לישיבה עם הרשימה המשותפת בסבב ג׳. זה בעיניי מזיק למדינת ישראל ולדו קיום”.

הוא הוסיף: “השנה האחרונה הוכיחה שאין דבר כזה ‘הצבעה אחת’, כמו שאמרו לי מומחים פוליטיים בזמנו. מי שמפחד שאתנגד שוב – צודק. אתנגד שוב.

“אני מבין שגם היה איום מצד החרדים על נוכחותי ברשימה. גם בזה אני גאה”.

לדבריו, “קיבלתי החלטות קריטיות והיסטוריות לטובת האזרחים החרדים בזמן שהפוליטיקאים החרדים עבדו למען העסקנים. זה חלק ממהלך של שבירת האוטונומיות במדינת ישראל, וכולי גאווה שלא נכנעתי לעסקנות ולא לדחיית החלטות שנגררות המון שנים. כפי שאמרתי, אעבוד קשה בשביל שקולות הימין הממלכתי יהיו בעלי ייצוג מכובד בכנסת הבאה”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות