16,000 שוטרים יאבטחו את ביקור הנשיא ביידן: צפו ב’תרגולת שיירה’

תיעוד של תרגול מודל ליווי ואבטחת שיירת נשיא ארה״ב במבצע ׳מגן כחול 3׳ • בכל מהלך הביקור חל איסור מוחלט להעלאת כל כלי טייס ורחפנים למרחב האווירי של נתב"ג וירושלים
חיים טוויל
י"א תמוז התשפ"ב / 10.07.2022 14:38

משטרת ישראל השלימה את ההכנות לקראת ביקורו של נשיא ארצות הברית ג’ו ביידן בישראל – בימים רביעי וחמישי הקרובים.

במהלך ימי הביקור יפעלו מעל 16,000 שוטרים, לוחמי מג”ב ומתנדבים, אשר יתפרסו החל מיום רביעי בצהריים על מנת לאבטח, לשמור על הסדר הציבורי ולהכווין את התנועה במהלך הביקור.

‘מגן כחול 3’ הינו מבצע לאומי מורכב ומשולב, אשר יתוכלל על ידי משטרת ישראל. היערכות המשטרה תתמקד במספר גזרות, ובפרט: מרחב נתב”ג, ירושלים והצירים הראשיים המובילים לבירה.

בנוסף לפריסת הכוחות בשטח, יפעלו מרכזי שליטה ומוקדי משטרה על מנת להבטיח פיקוד ושליטה אפקטיביים לאורך כל המבצע.

היערכות המשטרה למבצע המורכב החלה לפני מספר שבועות וכללה, בין היתר: תכנון בהיבטי אבטחה, סדר ציבורי ותנועה ביחד עם יתר הגופים העוסקים במלאכה.

כחלק מהשלמת ההכנות וההיערכות התקיימה גם תרגולת מודל ליווי ואבטחה של מערך השיירה שעתיד להוביל את נשיא ארה”ב ופמלייתו, בין האתרים השונים בהם הוא עתיד לבקר.

החל מיום רביעי בשעות אחר הצהריים ועד ליום שישי בשעות הצהריים, צפויים שיבושי תנועה וחסימות בצירים שונים באזור המרכז, בצירים המובילים לירושלים, וברחבי העיר ירושלים.

כמו כן ייתכנו שינויים בהסדרי התנועה בצירים הראשיים המובילים לעיר לפרקי זמן קצרים ונקודתיים.

משטרת ישראל תעדכן במהלך השבוע, בסמיכות לביקור ובמהלכו, אודות כלל החסימות המתוכננות והשינויים הצפויים בהסדרי התנועה. עדכונים אלו ימסרו באמצעות כלי התקשורת וכן בערוצי הניו מדיה של המשטרה.

ביום רביעי  צפוי להיסגר לתנועה כביש מספר 1 ממחלף שפירים ועד למחלף סחרוב בשני הכיוונים. כמו כן תיחסם הגישה לכביש 1 מכביש 6 במחלף בן שמן וממחלף נשרים, והתנועה תופנה לכביש 44, 444 וכביש 443.

בכל מהלך הביקור חל איסור מוחלט להעלאת כל כלי טייס (לרבות רחפנים) למרחב האווירי של נתב”ג וירושלים.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות