בוסו: “מפלגה שתיקח את כהנא תהיה לה בעיה איתנו”

חבר הכנסת מש"ס: "מבחינתנו מתן כהנא וגלעד קריב באותו קו בנושא היהדות. הוא הוכיח את זה בשנה האחרונה" • כהנא הגיב: "אמשיך לייצג בגאון בתי מדרש רבים שש״ס מחרימים" • בפוסט שפרסם אמש טען כהנא כי המסרים על חרם הגיעו "מקרב גורמים עלומים בשורות הליכוד"
חרדים 10
י"א תמוז התשפ"ב / 10.07.2022 10:48

חבר הכנסת אוריאל בוסו מש”ס הצהיר הבוקר (ראשון), בראיון לרדיו ‘קול ברמה’, כי מפלגתו לא תוכל לשתף שיתוף פעולה עתידי עם מפלגה שתיקח לשורותיה את סגן השר לשירותי דת מתן כהנא.

בוסו טען: “מבחינתנו מתן כהנא וגלעד קריב באותו קו בנושא היהדות. הוא הוכיח את זה בשנה האחרונה שפגע בכל קודשי היהדות. מפלגה שתיקח אותו לשורותיה תהיה לה בעיה איתנו בדיוק כמו עם גלעד קריב”.

סגן השר כהנא הגיב בחשבון הטוויטר שלו: ”אז מה שבש”ס בעצם אומרים זה שהרב דרוקמן, הרב שטרן, הרב מדן, הרב רא”ם, הרב מלמד, הרב סתיו ועוד רבנים גדולים ורבים הם בעצם רפורמים. בעזרת השם אמשיך לייצג בגאון בתי מדרש רבים שש”ס, ואלו שמיישרים איתם קו, מחרימים”.

סגן השר כהנא שכיום חבר בימינה, מחפש את דרכו החוצה – ועשוי לרוץ בבחירות הקרובות עם מפלגות ‘כחול לבן’ ו’תקווה חדשה’.

בפוסט שפרסם במוצאי שבת התייחס כהנא לאמירות לפיהן מפלגה שתיקח את כהנא תוחרם על ידי החרדים, וטען כי המסרים הגיעו “מקרב גורמים עלומים בשורות הליכוד”.

“אילו היה באמת מדובר בי לא הייתי מגיב כלל ועיקר”, כתב. “יש כאן משהו מהותי שמעורר מחשבה. מכל חברי הכנסת דווקא אני זה האיש שאיתו הם לא מוכנים לדבר? כל מי שפגש אותי ליותר משתי דקות יעיד שאני לכל הפחות אדם יחסית נעים”.

לדברי כהנא, מחרימים אותו בשל “הדרך והאנשים שאני מייצג. זה לא אני שמפחיד אותם. זו הדרך שאני מייצג. הקהילה והציבור אליו אני משתייך ושאותו ביקשו לבטל ולהדיר במשך כל כך הרבה שנים”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    תם ונשלם מכל חברי חרבנט
    10/07/2022 11:52
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. תם ונשלם מכל חברי חרבנט

  2. תם ונשלם מכל חברי חרבנט
    10/07/2022 11:54
    .יהודי.
  3. .555.