חברת שיווק המזון ‘דיפלומט’, מי שאחראית על ייבוא של עשרות מוצרים בסל הקניות הישראלי, הודיעה לרשתות המזון והשיווק על כוונתה לשלוח מחירונים חדשים למוצריה כבר ביום רביעי. כך דווח הערב (שבת) ב’כאן חדשות’.
בחודש ינואר הכריזה ‘דיפלומט’ על הכוונה לייקר את מוצריה, אך בעקבות ביקורת ציבורית נוקבת הודיעה על דחיית המהלך עד לאחר חג הפסח.
‘דיפלומט’ אחראית על ייבוא עשרות מותגים מוכרים – ובהם: קטשופ היינץ, חמאת מזולה, קפה ג’ייקובס, עוגיות אוריאו, טונה סטארקיסט, פרינגלס, שוקולד מילקה, המוצרים של ג’ילט, החיתולים של פמפרס, אבקת הכביסה טייד ועוד.
לפי הדיווח ב’כאן חדשות’, כם מאפיית “אנג’ל” הודיעה לרשתות השיווק על כוונתה להעלות מחירים על מוצרי הלחם שלא בפיקוח בשיעור של 8%-12%.
ברשתות השיווק אמרו כי מדובר בעליית מחירים מתגלגלת, כשבכל פעם המאפייה מודיעה על התייקרות של מספר מוצרים נוספים.
מטעם מאפיית ‘אנגל’ לא נמסרה תגובה.