למה שאלה על גפני גרמה לרינה מצליח ל’התפוצץ’ על מירי רגב?

חברת הכנסת מהליכוד הגיעה לריאיון באולפן 'פגוש את העיתונות': "מאמינה שאשמור על מעמדי בחמישייה הפותחת" • על השריונים בליכוד: "לגל הירש מגיע שריון, שקד שיקרה את הציבור" • אבל אז הגיעה שאלה שרגב בחרה שלא להשיב עליה - והמנחה רתחה
חרדים 10
י"א תמוז התשפ"ב / 09.07.2022 22:25

חברת הכנסת מירי רגב התארחה הערב (שבת) בתכנית ‘פגוש את העיתונות’ בערוץ 12.

מה שהחל כראיון נינוח, במהלכו התייחסה למעמדה במפלגה ולשריונים, גלש במהרה לעימות – לאחר שמצליח כעסה על שרגב, לטענתה, לא השיבה לשאלות שנשאלה.

“מאמינה שאשמור על מעמדי בחמישייה הפותחת של הליכוד”, אמרה רגב בתחילת הריאיון. “בעזרת השם, מאמינה שהליכודניקים שרואים את מה שעשיתי ואת מה שפעלתי, את המהפכות שהובלתי – יחשבו היטב על איזו רשימה אנחנו שמים. שלא נביא רשימה של מיכל שיר, שרן השכל…”.

בואי נדבר על השריונים – מדברים על סילמן, אורבך, גל הירש, אולי על איילת שקד.

“זה לא סוד שאני מתנגדת לשריונים. אני חושבת שמפלגה דמוקרטית שהולכת לפריימריז – אסור שיהיו לה שריונים. בסופו של דבר, זו פריווילגיה של יו”ר המפלגה יחד עם מוסדות הליכוד.

“אני חושבת שלגל הירש בהחלט מגיע שריון בליכוד אחרי מה שעבר וחטף מהמערכת המשפטית”, הדגישה. “לאיילת שקד בוודאות לא מגיע שריון. היא לקחה קולות מהימין לטובת השמאל ואני קוראת לאנשי הימין שלא להצביע לאיילת שקד. שקד פספסה את ההזדמנות שלה ושיקרה את הציבור עם בנט”.

השאלה שהובילה לעימות  הייתה סביב חתונת נכדתו של ח”כ משה גפני ולאפשרות שיהדות התורה תחבור למפלגה שהיא לא הליכוד לאחר הבחירות.

מה זה אומר שגפני מערער על הברית עם הליכוד?

ח”כ רגב ענתה: “הינדוס התודעה עובד. את יודעת מה אומרים על מפלגת האולפנים. נווה אילן זה המטה של ראש הממשלה יאיר לפיד שרוצה להיבחר שוב. מפלגת האולפנים מלטפת אותו. תכף נדבר גם על הדס קליין”.

לאחר שהשרה לשעבר לא התייחסה לנושא של ח”כ גפני, מצליח התרתחה: “אני לא מוכנה יותר לדבר הזה. תלכי לקמפיין שלך, תעשי כנס ותנאמי, אבל באולפן את חייבת להשיב לשאלות. שאלתי על גפני, תעני על גפני”.

רק לאחר מכן, השיבה ח”כ רגב: “לא חושבת שהוא מערער על הברית עם הליכוד, אני חושבת שלגפני אין דרך אחרת. לפיד מביא 45 מנדטים, הוא לא יכול להקים ממשלה בלי רע״ם והמשותפת. לא רואה את גפני הולך לממשלה עם לפיד שמתגאה בזה שלא הקים ממשלה עם החרדים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות