שקד: “השבועיים הקרובים יהיו קשים, מתכוונת לרוץ עד הסוף”

יו"ר 'ימינה', ח"כ איילת שקד, לא מתרגשת מהסקרים בהם היא לא עוברת את אחוז החסימה והתייחסה למערכת הבחירות: "אני בטוחה, שכאשר אדי הרעל והדה לגיטימציה של השנה האחרונה יתאדו, לאנשים תהיה תבונה להסתכל על העובדות. סבלנות, זה מה שנדרש. תהיה לנו רשימה איכותית"
אריה ריבקינד
י"א תמוז התשפ"ב / 09.07.2022 21:51

יו”ר ימינה, שרת הפנים איילת שקד, התייחסה הערב (מוצאי שבת) למצב הפוליטי וההליכה לבחירות חמשיות בתוך שנתיים.

בפוסט שפרסמה בחשבון הפייסבוק שלה, שקד הדגישה בפני בוחריה את כוונתה לרוץ לבחירות – על אף הסקרים הלא מחמיאים.

“התקופה שבין פיזור הכנסת לפתיחה הרשמית של קמפיין הבחירות, מוקדשת עבורי לתחקור ולמידה, לארגון ולבניית הכוח של המפלגה”, כתבה שקד.

“נכון, בתקופה זו חוסר הוודאות קיים, במיוחד לאור המידע החסר לגבי הדמויות והאישים החדשים שיהיו חלק מהמפלגה, יחד עם כל חברי הכנסת המצויינים שלנו וכמובן בשל הפצת השמועות נגדנו על ידי יריבינו הפוליטיים.

“במשך כל חיי הפוליטיים, פעלתי בשיא הכוח למען המדינה. כל פעולה נועדה כדי לשמור על ישראל טובה יותר, חזקה יותר ובטוחה יותר. אני יודעת, כי זמן ההתארגנות גם גובה מחירים. הייתי מודעת לזה, לקחתי את זה בחשבון ואני מאמינה בכם, שתדעו להבחין בין האינטרסים השונים”.

יו”ר ימינה הדגישה: “השבועיים הקרובים יהיו קשים, אבל ממצבים קשים נבנים וצומחים. קחו אוויר. תנשמו. התמונה תתבהר בקרוב. שימו לב, אני מתכוונת לרוץ עד הסוף, להוביל מפלגה שתהיה מורכבת מאנשי ימין, שחותרים לביצוע, עשייה וחיבור בין אנשים, בדיוק כמו שתמיד היינו ונהגנו לעשות – למען המדינה שכולנו אוהבים”.

בין היתר, שקד קראה לציבור הסרוג, הדתי לאומי ולאנשי ימין ומרכז – להמשיך להאמין ולהצביע למפלגתה. “אנחנו בימינה עשינו יחד בשנה אחת שורה של רפורמות משמעותיות מאוד ברישוי עסקים, בייבוא ובכשרות, תנו לנו את הכוח להמשיך לשחרר אתכם מכבלים מיותרים. לחלשים בחברה, לאנשים עם מוגבלויות אין בית חם יותר מימינה”.

היא הוסיפה: “אני יודעת שבזמן שהשקרים ותרבות הפייק משתלטים על השיח, האמת והדברים הטובים שעשינו לא מספיק מגיעים לקהל. אבל אני בטוחה, שכאשר אדי הרעל והדה לגיטימציה של השנה האחרונה יתאדו, לאנשים תהיה את התבונה להסתכל על העובדות, כפי שהן ואת היכולת להבחין שעשינו גם הרבה טוב.

“סבלנות, זה מה שנדרש, תהיה לנו רשימה איכותית, שתפנה לקהל הרחב ותגיע להישגים גדולים.

“משהו גדול ומרגש מתחיל, שלכם, איילת”

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות