“תחסר לי לעולמים”:  ליהיא לפיד נפרדת בדמעות מאחיה שנפטר

רעייתו של ראש ממשלת המעבר העלתה פוסט פרדה כואב מאחיה: "הוא היה מופנם ואני מוחצנת. לי היו תמיד דעות והוא שמר הרבה לעצמו. ותודה לך שחיכית לנו שנבוא להיפרד"
אבי כץ
ז' תמוז התשפ"ב / 06.07.2022 10:53

ליהיא לפיד, רעיית ראש ממשלת המעבר יאיר לפיד, נפרדה היום (רביעי), בפוסט מרגש שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה – מאחיה שנפטר.

לפיד כתבה: “אח שלי, הזיכרונות שלנו שזורים זה בזה. ככה זה אחים. גדלים יחד. גדלנו שנינו במדבר בערד, צרובי שמש. הנה אנחנו נוסעים נרגשים יחד עם אבא לבית החולים להכיר את האחות החדשה שלנו. ואז אתה בצבא. אני קצת אחריך. ‘יש לי אח גדול והוא יבוא ויפרק אותך’ יכולתי להגיד בבית הספר, כשמישהו הפחיד אותי, ואמרתי מדי פעם. ואח שלי לא יבוא יותר. הוא היה שקט ואני רועשת…

“הוא היה מופנם ואני מוחצנת. לי היו תמיד דעות והוא שמר הרבה לעצמו. ועכשיו הוא כבר לא יגיד יותר ומה שאני לא אמרתי לו כבר לא ייאמר. ותודה לך שחיכית לנו שנבוא להיפרד.

“והקפנו את המיטה שלך, יחד עם ליסה המדהימה שלך והילדים. וזכינו לעטוף אותך במילים של אהבה. וליטפנו אותך עד הסוף. ואמא לא עזבה לך את היד גם שעה אחרי. לא מאמינה שזה קרה. עד הרגע האחרון היית רק מי שאתה. בחרת את הדרך להיפרד. בבית. בכבוד. ידעת לאן זה הולך. היית אמיתי ככה שזה כאב נורא”.

לפיד הוסיפה: “הסתכלת למוות בעיניים ואז עצמת אותן. ואמרתי לך שאני אוהבת אותך. ואחותנו הקטנה בכתה ככה שהאף שלה היה אדום. היינו הרבה שנים רק שנינו, ואז אילאיל נולדה ומאז היינו שלושה. וכמו אחים אנחנו שזורים זה באופיו של זה, זו בדמותו של זה. גם עכשיו. גם כשאתה איננו. ונשארנו שתי אחיות שמתגעגעות נורא”.

לסיום כתבה רעייתו של ראש הממשלה: “אמא ליסה והילדים – אוהבת אתכם. אחי, דדי, נוח על משכבך בשלום. תחסר לי לעולמים. עוד כמה שעות נקבע את מועד הלוויה. ואכתוב”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לפיד
    06/07/2022 13:12
    משה
  1. לא מענינת איש

  2. אבי
    06/07/2022 20:31
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. אוסף של מילים נבובות וחלולות , לכתוב הרבה ולא להגיד עליו כלום, רמת גן ילדים