“ניסה להכניס אותי לבגאז'”: ניסיון חטיפה של בת 16 בפרדס חנה-כרכור

גבר בעל מבטא מזרח אירופי ניסה להכניס נערה תושבת פרדס חנה לבגאז' הרכב, בעת שביצעה פעילות ספורטיבית • "צעקתי לעזרה ואנשים שהיו באזור התקרבו לרכב. הוא ראה שהם מתקרבים, עזב אותי, נכנס לרכב וברח"
חיים טוויל
ו' תמוז התשפ"ב / 05.07.2022 18:43

המשטרה פתחה השבוע בחקירה בחשד לניסיון חטיפה של נערה בת 16 בפרדס חנה כרכור.

רחצה בטוחה בים: כל מה שאתם צריכים לדעת על הבילוי בחופים

על פי תלונה שהוגשה למשטרה, אלמוני ניסה ביום ראשון בשעות הערב להכניס את הנערה לתא מטען של מכוניתו –  אך לא הצליח. הנערה עברה במקום תוך שהיא עוסקת בפעילות ספורטיבית.

שוטרים שהוזעקו למקום פגשו בנערה אשר לא נזקקה לטיפול רפואי ופתחו בסריקות נרחבות לאיתור החשוד, אשר נמלט ברכבו מהמקום לצד פעולות לאיסוף ראיות וממצאים מהזירה.

החקירה נמשכת.

לפי דיווח ב’ישראל היום’, הנערה סיפרה בעדותה במשטרה: “עשיתי פעילות ספורט בשעות הערב. לפתע ניגש אליי אדם עם מבטא מזרח-אירופי. הוא תפס אותי וניסה להכניס אותי לבגאז’ של הרכב, שהיה פתוח. צעקתי לעזרה ואנשים שהיו באזור התקרבו לרכב. הוא ראה שהם מתקרבים, עזב אותי, נכנס לרכב וברח. לא זיהיתי את מספר הרכב, לא בטוחה שהיו לו לוחיות זיהוי. אני לא מכירה את האדם הזה. מעולם לא ראיתי אותו לפני כן”.

אחותה של הנערה סיפרה ל’כאן חדשות’: “היא עשתה הליכה במסלול הקבוע בכרכור, ותוך כדי הליכה על המדרכה היא הרגישה אחיזה במותניים שלה, מישהו הרים אותה וניסה להכניס אותה לבגאז’ של רכב. היא נאבקה בו, הוא הפיל אותה לרצפה, ואז החלה לצרוח. זוג שעשה הליכה שם לב לרעשים מוזרים ורצו לכיוונה. אחותי הצליחה להשתחרר והוא נכנס לרכב וברח”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות