‘קריסת כל התיק”: בית המשפט שחרר את ניצול הלינץ’ ליד אריאל

ביהמ"ש השלום באשקלון הורה על שחרורו של ניצול הלינץ' סמוך לאריאל למעצר בית • עו"ד עדי קידר מחוננו, שייצג את העצור: "מקווים שזו תחילת קריסת כל התיק, אירוע קלאסי של הגנה עצמית"
חיים טוויל
ו' תמוז התשפ"ב / 05.07.2022 15:22

סגן נשיא בית משפט השלום באשקלון, השופט יניב בוקר, הורה היום (שלישי) על שחרורו של ניצול הלינץ’ סמוך לאריאל. במשטרה ביקשו לשחררו לשבועיים מעצר בית, אולם השופט קיצר זאת לשמונה ימי מעצר בית בלבד.

רחצה בטוחה בים: כל מה שאתם צריכים לדעת על הבילוי בחופים

עו”ד עדי קידר מארגון חוננו שייצג את ניצול הלינץ’ בדיון: “לפני מספר דקות הורה בית המשפט על שחרורו של החשוד ברצח. אנו מקווים שזו תחילתה של קריסת כל התיק הזה, שכל כולו היה אירוע שהחל ביוזמת פורעים ערבים שהתברר שהם מחבלים, ובהמשך נאלצו החשוד ואחרים להתגונן. האירוע הזה הוא אירוע קלאסי של הגנה עצמית. כולי תקווה שהפרקליטות יתעשתו, יקבלו את ההחלטה הנכונה ויסגרו את התיק הזה בהקדם”.

העצור הינו תושב השומרון בן 44, נשוי ואב לשלושה ילדים, ללא עבר פלילי ובוגר שירות צבאי בחיל הים.

הוא נעצר לפני כשבועיים אחר שהגיע למשטרת אריאל להגיש תלונה על הלינץ’ הקשה שעבר יחד עם עוד קבוצת ילדים בסמוך לגדר העיר אריאל.

לתדהמתו, הוא נעצר והועבר לחקירת שב”כ תוך שנאסר עליו לפגוש בעו”ד. רק לאחר לחץ ציבורי הורשה העצור להיפגש עם עו”ד קידר מחוננו.

התקיפה אירעה לפני כשבועיים, עת יצאה קבוצת נערים בליווי החשוד לסיור סמוך לאריאל, כשעשרות פורעים ערבים מהכפר איסכאכא החלו להתקרב לעברם ולאיים עליהם.

ארבעה קרובי משפחתו של עלי חרב, הפלסטיני שנדקר למוות באירוע, נחקרו בחשד לעבירות אלימות בזמן האירוע. ב’כאן חדשות’ דווח, כי הארבעה נעצרו  אך רק לצורכי מתן עדות.

למרות החשדות, הם שוחררו בסיום יום החקירה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות