השרה מיכאלי: “מאז ומעולם היה לי יחס של כבוד כלפי הציבור החרדי”

"השרה מרב מיכאלי על סערת הריקוד שלה בחתונת נכדתו של גפני: "באתי לברך ותפסו אותי, גררו אותי למעגל הריקוד. רקדתי שם בעזרת נשים! אני אדם שמתנגדת להפרדה במרחב הציבורי, אבל במרחב הפרטי יש לי כבוד לזה"
אריה ריבקינד
ו' תמוז התשפ"ב / 05.07.2022 14:02

שרת התחבורה מרב מיכאלי הגיבה היום (שלישי) על השתתפותה בחתונת נכדתו של ח”כ גפני, שם נראתה רוקדת בעזרת הנשים עם הכלה ובנות משפחתה.

רחצה בטוחה בים: כל מה שאתם צריכים לדעת על הבילוי בחופים

בכנס לשכת רואי החשבון באילת, אמרה השרה: “זו לא פעם ראשונה בה הייתי בחתונה או בשמחה של חבר כנסת חרדי ואפילו ספציפית של משפחת גפני. אני תשע שנים בכנסת ויש לי שותפות עם חבר הכנסת גפני ואחרים בהרבה תחומים. יש גם דברים שיש בינינו תהום פעורה, כמו למשל זה שאין כניסה לנשים במפלגות שלהם. אבל בסוף יש קשר אנושי בסיסי. והמתקפה שיש עכשיו מעולם לא הייתה בעבר, והיא נוגעת להחרפת הטון של חלק מהגורמים הפוליטיים במדינת ישראל…

“אני אומרת בצורה ברורה ביותר: מאז ומעולם היה לי יחס של כבוד לחברה החרדית ולציבור החרדי. יש לי יחס של כבוד לבני אדם בלי קשר למה הם לובשים, איזה כיסוי ראש יש להם, במה הם מאמינות ומאמינים.

“הוזמנתי ושמחתי לבוא כי לעונג לי לשמח כלה בחופתה. באתי לברך ותפסו אותי, גררו אותי למעגל הריקוד. לא תכננתי לרקוד. אני אומרת – אם אלה התגובות שזה גורר אז טוב שזה מדובר. רקדתי שם בעזרת נשים! אני אדם שמתנגדת להפרדה במרחב הציבורי, אבל במרחב הפרטי יש לי כבוד לזה שכל אחד יחיה לפי דרכו. אמשיך להיאבק נגד הפרדה במרחב הציבורי ובעד תחבורה ציבורית בשבת”.

מוקדם יותר היום התראיין שר האוצר ליברמן בגלי צה”ל, וכשנשאל על יחסיו עם יו”ר מפלגת העבודה, בחר לעקוץ אותה: “מיכאלי דוגלת בפמיניזם האקטיבי, לכן קצת מוזר שהיא הולכת לחתונה ורוקדת עם הפרדה בין גברים ונשים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות