במשטרה מתגוננים: “פועלים מסביב לשעון למצוא את מוישי בהקדם”

במשטרה מתגוננים מול הטענות כי אינה משקיעה מספיק בחיפושים אחר מוישי קליינרמן • תוקפים את ה"שמועות ורסיסי מידע שאינם מדוייקים בדבר נסיבות היעדרותו. מידע שגוי זה עלול לפגוע במשפחתו של הנעדר ובשמו הטוב ללא שום סיבה"
חיים טוויל
ו' תמוז התשפ"ב / 05.07.2022 14:36

על רקע הטענות בציבור החרדי כי המשטרה אינה משקיעה מספיק בחיפושים אחר מוישי קליינרמן, הנעדר בן ה-16 ממודיעין עלית, הנעדר מזה 101 יום, במשטרה מתגוננים היום (שלישי) – בהודעה מיוחדת.

רחצה בטוחה בים: כל מה שאתם צריכים לדעת על הבילוי בחופים

“משטרת ישראל ממשיכה כל העת במאמצי החיפוש אחר הנעדר אברהם משה (מוישי) קליינרמן. עם קבלת הדיווח בתאריך 4.4.22 משטרת ישראל פועלת ללא לאות על מנת לאתר את משה ולהשיבו לחיק משפחתו”.

במשטרה מתייחסים לשמועות ברשתות החברתיות: “מאז ניתן צו איסור הפרסום על חקירת היעדרותו של הנער עולות ומתפרסמות בתקשורת וברשתות החברתיות שמועות ורסיסי מידע שאינם מדוייקים בדבר נסיבות היעדרותו. מידע שגוי זה עלול לפגוע במשפחתו של הנעדר ובשמו הטוב ללא שום סיבה”.

בהודעה, המשטרה מבקשת “מהעיתונאים והציבור כולו להיצמד להנחיות צו איסור הפרסום. כל פרסום החורג ממנו עלול להוביל לנקיטת צעדים פליליים נגד המפרסם. מטרת הצו שהוצא לבקשת המשטרה היא לאפשר למשטרה למצות את כל כיווני החקירה ומאידך לשמור על כבוד הנעדר ומשפחתו”.

על טענות הוריו של מוישי כי אינם מקבלים עדכונים מהמשטרה – נאמר בהודעה: “המשטרה נמצאת בקשר רציף עם משפחתו של הנער ומעדכנת כל העת וככל שיהיו התפתחויות ובהתאם למגבלות הצו נעדכן את הציבור”.

במשטרה מציינים: “שלשום, מפקד מחוז ש”י ניצב עוזי לוי, בלווי מפקד מרחב שומרון ומפקד תחנת מודיעין עילית, הגיעו לבית המשפחה בכדי לעדכן אותם אודות הפעולות הרבות שהמשטרה מבצעת תוך שימוש באמצעים רבים. כלל המחוז בהנחיית מפקד המחוז פועלים מסביב לשעון בזירות שונות ועם כלל האמצעים הטכנולוגיים שברשותם, במטרה לאתרו בהקדם”.

במשטרה מדגישים: “השיחה בין הממ״ז למשפחה התקיימה ברוגע ובהבנה ובמסגרתה הודתה המשפחה למשטרה על מאמציה הרבים לאיתור בנם”.

לפי המשטרה, “עד כה התבצעו סריקות רבות ונרחבות בכל גזרת הר מירון על ידי מאות שוטרים, מתנדבים ויחידות מיוחדות במטרה לאתרו. במסגרת אותם חיפושים נעזרו השוטרים במאות תצלומי אוויר מיוחדים שנאספו ונותחו במשך זמן רב על ידי אנשי מקצוע ומטרתם לאפשר לכוחות המחפשים למקד חיפושיהם וכל זאת המשטרה מבצעת מיום קבלת הדיווח ועד לרגע זה.

“חשוב להדגיש כי החקירה מתנהלת במספר מישורים והיות החקירה מתנהלת תחת צו איסור פרסום אין בכוונתנו לפרט בשלב זה. משטרת ישראל פועלת ותמשיך לפעול על מנת להשיב את משה מהר ככל הניתן לחיק משפחתו”.

לסיום, במשטרה מבקשים: “כל היודע דבר אודות מקום הימצאו או שעשוי לסייע באיתורו, מתבקש להתקשר למשטרת ישראל תחנת מודיעין עילית בטלפון 086447200, או למוקד 100 של המשטרה”.

תיאורו של מוישי: מבנה גוף רזה. שיער כהה עם פאות, עיניים כהות מרכיב משקפי ראיה. מעל עינו השמאלית ישנה צלקת בולטת.

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אולי הנער נחטף ומוחבא ע"י קיצוני - סיקיריק או סיקיריקים?
    05/07/2022 17:49
    י.ג
  1. אין לי שום מידע, אך העלתי בזה אפשרות תאורטית שאולי מחביאים אותו? כדאי לעניות דעתי, לחפש גם בכיוון הזה בכל המקומות האפשריים והלוואי ותמצאו אותו בריא ושלם ושמח לשמחת כולם.

  2. אולי הנער נחטף ומוחבא ע"י קיצוני - סיקיריק או סיקיריקים?
    05/07/2022 23:10
    רמת גני
  3. מוצע בזה לבדוק גם אפשרות כזאת בכל המקומות האפשריים. להדגיש כי אין לי שום מידע בכלל!
    זו תחושה אישית שלי והלוואי והנער ימצא בריא ושלם בגופו ובנפשו בקרוב. ה’ יעזור.

  4. נעלם בכותרות מה שכתבתי בתגובות : 1,2
    06/07/2022 09:28
    יהודי מרמת גן
  5. כתבתי בתגובותי הקודמות אפשרות שאולי סיקירקים קיצוניים, או ביחיד או ברבים, מחביאים אצלם את הנער נ”י ,וזה נמחק בכותרות של התגובות שלי.
    מבקש לבדוק גם אפשרות הגיונית זו.
    להדגיש כי אין לי שום מידע !
    זו הרגשתי והלוואי והוא ימצא בקרוב בריא ושלם מכל הבחינות.

  6. נא לבדוק גם
    06/07/2022 09:54
    מציע
  7. הצעתי להלן לבדוק גם אפשרות שסיקירק או מספר סיקיריקים מחביאים אצלם את הנער נ”י. משום מה זה נמחק מהכותרות המודגשות בתגובות. זו אפשרות תאורטית סבירה לעניות דעתי, וכמובן שאין לי שום מידע בנושא. יתן ה’ יתברך והנער ימצא בריא ושלם מכל הבחינות.