ערבי דקר חרדי שצעד על הגשר שמוליך לבני ברק ופצע אותו קשה

חרדי בן 46, אב ל-6, הותקף בידי ערבי בעת שצעד לתפילה • כוחות הצלה העניקו לו טיפול רפואי, ופינו אותו לבית החולים 'שיבא' • המשטרה עורכת מצוד • יעל דהן, רעייתו של הפצוע סיפרה: "יש לו שלושה שברים בראש, הוא אמר שהחשוד עם חזות ערבית ברח מיד. היה עם חולצה קצרה ובהירה"
חיים טוויל
ו' תמוז התשפ"ב / 05.07.2022 09:28

חשד לפיגוע דקירה: חרדי  בן 46, אב ל-6 ילדים,  נפצע הבוקר (שלישי) באורח קשה לאחר שהותקף כשהלך על גשר הולכי הרגל מעל כביש 4 סמוך לגבעת שמואל.

כוחות הצלה פינו אותו לבית החולים שיבא בתל השומר עם פציעות חודרות.

הפצוע בהכרה ומטופל בחדר הלם בבית החולים.

הפצוע סיפר לשוטרים שהוזעקו למקום כי הותקף על ידי ערבי חמוש בסכין שנמלט לכיוון העיר בני ברק. המשטרה פתחה מיד בסריקות ואף העלתה לאוויר מסוק משטרתי שיסייע לאתר את החשוד בדקירה.

יעל דהן, רעייתו של הפצוע, סיפרה לחדשות 12: “בעלי הלך לתפילה בגבעת שמואל, עלה את הגשר והבן אדם בא מולו, הוציא משהו משקית ונתן לו מכות חזקות בראש. הוא אמר שמדובר בבן אדם עם חזות ערבית שברח מיד. צוותי הרפואה התקשרו אליי, מיד הגעתי. הוא אמר שהוא היה עם חולצה קצרה ובהירה. יש לו שלושה שברים בראש”.

זאבי פישמן, חובש איחוד הצלה, שהגיע ראשון לזירה: “הענקתי לו סיוע ראשוני בזירה עד להגעת חובשים נוספים. לדברי הפצוע – שאותר חבול ומדמם – הוא נפצע כתוצאה מאלימות”.

דניאל ברק חובש נוסף של איחוד הצלה: “לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לו בזירה הוא פונה למרכז הרפואי תל השומר כשבשלב זה מצבו מוגדר בינוני”.

חובש רפואת חרום במד”א שימי זילברשלג ופארמדיק מד”א אלחנן אלון, סיפרו: “ראינו על הגשר גבר כבן 47 יושב בהכרה מלאה וסובל מפציעות חודרות מדממות, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו בינוני. בדרך הוא סיפר שהותקף כשהלך על הגשר לכיוון בני ברק”.

מהמרכז הרפואי שיבא נמסר:  הבוקר פונה למרכז לרפואה דחופה בשיבא פצוע בשנות הארבעים לחייו כשהוא סובל מפגיעת ראש. מצבו מוגדר קשה אך יציב. הפצוע בהכרה.

מהמשטרה נמסר: תושב בני ברק בן 47 שצעד ברגל על גשר להולכי רגל מבני ברק לכיוון גבעת שמואל, הותקף ונחבל בראשו בידי אלמוני. הפצוע פונה לטיפול רפואי בבית החולים תל השומר. נפתחו סריקות באזור. נסיבות האירוע נחקרות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מה שמו לתפילות???
    05/07/2022 12:13
    רבקה
  1. מה השם