‘הריקוד של מיכאלי’: שרי רוט בגלי צה”ל על הצביעות של משה גפני

חתונת נכדתו של ח"כ משה גפני אמש בבני ברק, לצד שרי 'יש עתיד' ויו"ר העבודה, גררה ביקורת חריפה נגדו • הפרשנית הפוליטית שרי רוט בתכניתו של רינו צרור בגל"צ: 'אם 'יתד' צולף בממשלה ובבעלזא, שעושה מהלך כדי להתקרב אליה - אז תשמור גם על עצמך בחיים האישיים שלך'
חרדים 10
ה' תמוז התשפ"ב / 04.07.2022 13:04

רינו צרור: החתונה אמש של נכדת משה גפני, הייתה אירוע רב משתתפים ומשתתפות…

שרי רוט: כן, בהחלט. אז אומרים ‘מותר לפוליטיקאי, בשמחה אישית שלו, להזמין את מי שבא לו’. בוא נגיד שאני מקבלת את זה.  אבל, אם אכן זו שמחה פרטית שלך, ואתה יכול להזמין את מי שאתה רוצה, אז למה אתה לא מזמין, למשל, את אביגדור ליברמן? או את מתן כהנא? כי הם לא באים לך טוב בעין? אתה לא יכול לעשות את הבחירה הזו.

רינו: למה? זו חתונה שלו.

שרי: נכון, זו חתונה שלו, ולפני כמה חודשים זה היה ‘יום ההולדת שלו’, ושוב הייתה הטענה ‘זו יום הולדת פרטית שלי, אז מה אם היא נערכת בחדר הסיעות של יהדות התורה, מותר לי להזמין את מי שבא לי. ואם בא לי להזמין את מיקי לוי אזמין אותו, ואם בא לי להזמין את יאיר לפיד אז אזמין את לפיד. הכל טוב ויפה. אבל, אני קוראת את ‘יתד נאמן’, ורואה שם אמירות מאוד חריפות נגד הממשלה, ואז אני נמצאת בכנסת ביציע העיתונאים וצופה בנאומים של גפני, שלעיתים מקוממים אותי.

צעקות כמו ‘אתה פרחח’ לעבר מתן כהנא, אמירות שאותי מקוממות. וגילוי נאות: אני מצביעה ל’דגל התורה’ ואם היא תלך בנפרד מ’אגודת ישראל’ אצביע לה בנפרד. כי כך אמרו לי רבותי. ודווקא משום כך, וגם משום שאני עיתונאית ורואה את המחזות המבישים בכנסת, ולא אוהבת אותם, אני לא אוהבת כשצועקים לשר ‘אנטיוכוס’ או ‘פרחח’ – ואז, באותה נשימה, אומרים ‘המלבין פני חברו ברבים אין לו חלק לעולם הבא’. כאילו, תהיה עקבי. אם אכן העיתון שלך ‘יתד נאמן’ צולף בממשלה הזו ובחסידות בעלזא, שעושה מהלך כדי להתקרב אליה, אז תשמור גם על עצמך בחיים האישיים שלך. אין מה לעשות, אתה נבחר ציבור.

רינו: ההשתתפות של מרב מיכאלי הייתה לצנינים בעיניך?

שרי: מרב מיכאלי זה לא הסיפור, ואתה יודע מה, זה אפילו לא הסיפור של הריקוד שלה בעזרת נשים. אני בעד לקרב לבבות…

רינו: יותר מהריקוד, אני ראיתי את המכנסים. ומזה התעלפתי.

שרי: תשמע, היא אשה חילונית, הזמינו אותה – היא מגיעה כהבנתה, זו ההבנה שלה ואני לא נכנסת לחיים האישיים שלה עד כדי לבוש כי היא לפחות בעיתון שלה, אם היה לה, לא הייתה קוראת ללובשות מכנסים שהן לא בסדר. לפחות היא לא צבועה.

אם אתה בעיתון הבית שלך בעיתון הבית שלך קורא לממשלה ‘אנטיוכוס’ ‘פרחחית’ ובאותה נשימה בשמחה שלך, אפילו לא שמחה שלך, שמחה של נכדה, אתה לא חייב להזמין את כל הפוליטיקאים, הם אפילו לא ייפגעו אם לא תזמין אותם לשמחת הנכדה – זו בעיני צביעות.

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הסמול נוכל נוכללללללללללללללללללללללללללללללללל
    04/07/2022 13:46
    ברוררררררררררררר
  1. לפיד יא זבל אנחנו יודעים הכל לא שכחנו ולא נסלח לך שקראת לנו ”כארות” הפוסל במומו פוסל אתם כאלה באמת אפילו שאתם טובלים בבושם יוקרה הסרחון נודף וחזק מאוד. ועוד סרחון ממסעדות חזירים ופירות ים. בעעעעעעעעע אני מקיא
    זיג זאג אידאולוגי. ריקנות בעצם. זה הר”מ שיש. ללא בגרות ללא צבא.לפיד ר”מ של מדינת ישראל שפעם היתה מעצמה והיום מדינת זומבים מדינת בננות שהבגץ הדיקטאטורי שולט בה וקומץ עיתונאים לבנים גזענים שחצנים ומתנשאים שולטים בה שלטון ללא מצרים. עם ישראל אייכה? צאו לרחובות. האליטה האשכנזית תמשיך להתעלל בנו. להבעיררר המדינה. מה שעשו בבלפור זה קטן. נבעיררררר המדינה. זה מצוות עשה.

  2. לא מבין את הבעייה
    04/07/2022 13:51
    משה
  3. אין סיבה לא להזמין את האנשים לשמחה, גם אם אתה חלוק עליהם פוליטית

  4. חתונת גפני
    04/07/2022 14:44
    שלמה
  5. מי את שרי רוט שתגידי דעה לגפני? כל בעל מגדלת יגיד לגפני מה לעשות? בעלז עושים צעד ציבורי יהודי, גפני זה אירוע פרטי.נראה אותך מחליפה את גפני ליממה אחת מה תעשי.?

  6. מצוה טאנץ
    05/07/2022 08:07
    עומר ינקלביץ
  7. למה גפני רקד מצוה טאנץ רק עם מירב ואף פעם לא אתי ?
    אני לא מספיק שמאלנית בשבילו ?