סילמן נגד הורביץ: “צריך להילחם באלימות בבתי חולים כמו בחמץ”

יו"ר ועדת הבריאות תקפה בדיון מיוחד בוועדה: "הבנתי שבמקום לעבוד בכל הכוח באייך מביאים חמצן לתינוק שנחנק במקסימום מהירות ,יש מאבק אחר שחשוב לשר הבריאות – הורה 1 ו-הורה 2"
חרדים 10
ה' תמוז התשפ"ב / 04.07.2022 11:14

ח”כ עידית סילמן נגד השר ניצן הורוביץ: יו”ר ועדת הבריאות תקפה הבוקר (שני) בוועדה את שר הבריאות, וטענה כי “יש פה ניתוק מאוד גדול. הוא לא היה בדיון אחד שקשור לאלימות כלפי צוותים רפואיים. זו המערכת שלו, זה האנשים שלו שעומדים בחזית”.

סילמן האשימה: “מרגע שהגשתי חקיקה על איחוד מוקדי חירום להצלת חיים בישראל, הבנתי שבמקום לעבוד בכל הכוח באיך מביאים חמצן לתינוק שנחנק במקסימום מהירות, יש מאבק אחר שחשוב לשר הבריאות – הורה 1 הורה 2”.

היא הוסיפה: “היום אנחנו עומדים לפני שוקת שבורה בנושאים קריטיים למערכת הבריאות – מצב האלימות כלפי צוותים רפואיים. הנושא המהותי והמשמעותי של אלימות כלפי צוותים רפואיים שנוגעת לכולם – ושר הבריאות נעלם. לא היה בדיון אחד.

“לא יכול להיות שכל יומיים נתבשר על האירועים כאלו. זה חוזר ונשנה כל פעם מחדש. אם לא מרגישים את הנושא, בטח יש ניתוק מאוד גדול. אי אפשר לתת לאירועי אלימות להתרחש בתוך בתי החולים ובקהילה. שר הבריאות היה צריך לעצור הכל ולמנוע אלימות בבתי חולים כמו שנלחם שיוכנס חמץ לבתי החולים”, עקצה.

“הלקוחות הראשונים של שר הבריאות אלו הצוות הרפואי, הרופאים, האחים, האחיות, צוות הניקון ועוד. אי אפשר ליצר עבודה מעודפת למאבטחים בבית החולים? לא חסר לוחמים משוחררים. מדוע הממשלה מנעה את החקיקה שאבטחה בבית החולים תהיה עבודה מעודפת?”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות