אחרי הרבי מגור ומנהיג ‘הפלג’: המפכ”ל נפגש עם האדמו”ר מבעלזא

המפכ"ל, מלווה ברב המשטרה ניצב משנה הרב רמי ברכיהו, שוחח עם האדמו"ר וח"כ ישראל אייכלר שנכח בפגישה, על שיתופי הפעולה של המשטרה עם החברה החרדית
חיים טוויל
ד' תמוז התשפ"ב / 03.07.2022 19:18

המפכ”ל ממשיך בסבב פגישות עם רבנים ואדמו”רים: הערב (ראשון) התקיים מפגש של  ניצב יעקב שבתאי עם האדמו”ר מבעלזא, חבר מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל.

המפכ”ל, מלווה ברב המשטרה ניצב משנה הרב רמי ברכיהו, שוחח עם האדמו”ר וח”כ ישראל אייכלר שנכח בפגישה, על שיתופי הפעולה של המשטרה עם החברה החרדית.

האדמו”ר והמפכ”ל ניהלו שיח ממושך על פעילות משטרת ישראל בעת הזו, לרבות משימותיה בתחום המאבק בפשיעה בכלל וזו שבחברה הערבית בפרט והמלחמה בטרור.

בנוסף דנו בשיחה בצעדים שמיישמת המשטרה בכדי להעניק שירותי משטרה טובים יותר לחברה החרדית על כל גווניה – בין היתר בהקמה של תחנות משטרה שומרות שבת בערים החרדיות למתן מענה משטרתי בשבת.

הפגישה הראשונה בסבב המפגשים שמקיים המפכ”ל התקיימה לפני כשלושה שבועות עם האדמו”ר מגור, בביתו בירושלים – על רקע מסע האלימות במהלכו מאות מחסידי גור היכו באכזריות והתעללו בעשרות חסידים מקהילת ראש הישיבה מגור, הגר”ש אלתר, וחיללו בתי כנסת.

כתב חרדים 10 מציין, כי למרות שחלף כבר חודש וחצי מאז המתקפה האכזרית שהותירה אחריה פצועים רבים, ועל אף תיעודים קשים ומדממים ממצלמות אבטחה – עד כה לא ביצעה המשטרה אפילו מעצר אחד.

המפגש השני של המפכ”ל היה עם הגאון רבי  אשר דויטש, מנהיג ‘הפלג הירושלמי’.

במשטרה אומרים, כי בהמשך צפויים מפגשים נוספים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות