מורה ביצע מעשים חמורים: הת”ת הרחיק את בן ה-10 שהתלונן

בעקבות תלונה במשטרה הוצא צו הרחקה למורה • כדי לקיים את הצו: מנעו מהתלמיד להיכנס לכיתה • מאז הגשת התלונה מנהלי הת"ת מתנכלים לילד, ומכפישים אותו בפני תלמודי תורה אחרים - לשם הוריו רוצים שיעבור • בעקבות פניית 'הארץ': משרד החינוך הורה להחזיר את הילד ללימודים
חרדים 10
ד' תמוז התשפ"ב / 03.07.2022 16:52

תלמוד תורה בירושלים הרחיק מהלימודים ילד בן 10 שהתלונן במשטרה כי מורה ביצע בו מעשים חמורים.

לפי דיווח של אהרן רבינוביץ ב’הארץ’, נגד המורה הוצא צו הרחקה מהתלמיד בעקבות התלונה, אולם הנהלת המוסד החליטה לאפשר לו להמשיך ללמד.

הילד, מלווה באמו, התלונן בחודש שעבר נגד המורה על כך שביצע בו מעשים חמורים. הילד פירט בפני החוקרים מסכת ארוכה של הטרדות מצד המורה, וכן מקרה אחד שבו המורה תקף אותו.

המורה נחקר ושוחרר בתנאים מגבילים, לפיהם נאסר עליו להיכנס לכל מוסד חינוכי בישראל למשך שמונה ימים, וכן הוצא נגדו צו הרחקה מהילד למשך 30 ימים.

אלא שלאחר כשבוע, כשהסתיימה תקופת ההרחקה, נדרש דווקא התלמיד לעזוב את הכיתה. בנוסף, ביקשו בהנהלת המוסד להעביר את הילד לכיתה גבוהה יותר, אך האם סירבה. “במקום להרחיק את המורה מהילדים, ולכל הפחות מהילד שלי, הרחיקו דווקא את הילד שלי. זה לא מתקבל על הדעת. איך יכול להיות שדווקא הילד שנפגע הוא שמורחק?”. אמרה האם ל’הארץ’.

האם אמרה שמאז הגשת התלונה מנהלי המוסד מתנכלים לבנה, ומכפישים אותו בפני תלמודי תורה אחרים שאליהם היא מעוניינת להעביר אותו. “הוא ילד מתוק וטוב, המנהל עצמו אמר את זה לא מזמן, אבל פתאום הם מספרים שהוא ילד בעייתי ושלא כדאי לקבל אותו”, סיפרה.

מנהל תלמוד התורה סירב להגיב לפניית ‘הארץ’.

ממשרד החינוך נמסר בתגובה ל’הארץ’: “המנהל פעל שלא בהתאם לנהלים. בעקבות פניית העיתון הונחה בית הספר להשיב את התלמיד לכיתה, ולמצוא פתרון אחר למורה, תוך שמירה על מוגנות התלמיד”.

במשרד התחייבו לוודא כי הוראתם מתקיימת.

מהעירייה נמסר: “מדובר במוסד פרטי, והמחוז החרדי במשרד החינוך הוא המפקח עליו. מרגע היוודע המקרה, פעלה העירייה באמצעות מינהל החינוך החרדי ליידע את כלל גורמי האכיפה ולערב את גורמי המקצוע השונים”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    איך מחזירים מלמד כזה. מקומו במאסר עולם
    03/07/2022 19:36
    בנימין
  1. עד שמישהו מתלונן בסוף מחזירים את הפוגע הזיה הזוי

  2. גועל נפש להקיא כשמאפשרים גזענות למה שלא יאפשרו פגיעות מיניות?
    28/07/2022 00:50
    אברך
  3. סדום ועמורה זה כאן החילונים הם הצדיקים האמיתיים אצלם כל דבר מיד החוצה אצלנו ה ירחם אין יראת שמיים בכלל בכלל בכלל
    סדום ועמורה כפשוטו בעידוד כל הרבנים על ולדר דממה משי זהב דממה על מה כן נלחמים? על הקומה הכשרה על ״לשון הרע״ צביעות זועקת ילדים וילדות נשחטים על מזבח קומבינת הדת החדשה שהמצאנו שותקים? אין בעיה הציבור הבין הכל
    חצי מהחרדים מחללי שבת בביתם יש תקשורת חילונית קדושה שעושה להקב״ה את העבודה מקווה שיחזרו עונשים עם עינויים ולא כלא שטיבל עם החברה לשחק שש-בש

  4. איך עולם חרידי לא צועק על זה
    28/07/2022 09:19
    ר
  5. העיקר לשמור על התדמית.הפצועים בדרך לא חשוב.להגן אי לחיצת יד בתרוץ אוריתא זה בסדר כי זה שומר על שליטה לאישה, רק אי שמירת נגיעה הסוטים כדאי להשטיק.