המועמד מימינה שרומה: ‘איפה אנו חיים?! לא היה דבר כזה בפוליטיקה!

פרופ׳ אשר כהן, מועמד ימינה בבחירות הקודמות, על החשיפה כי בנט תכנן מראש את כל המהלך עם יאיר לפיד: "אני רוצה לדעת אם עבדו גם על איילת שקד או שהיא עצמה ידעה מזה" • קיש: "שקד אישה מסוכנת ואני לא מאמין לה למילה" • ביטן: "קודם כל ששקד תכריז שהיא בגוש נתניהו"
חרדים 10
ד' תמוז התשפ"ב / 03.07.2022 14:36

פרופ׳ אשר כהן, מי שהיה מועמד ברשימת ימינה לכנסת הקודמת, התייחס בצהרים (ראשון), בשיחה עם איש התקשורת מתי טוכפלד ברדיו ‘גלי ישראל’, לחשיפה אמש בתכנית ‘המטה המרכזי’ עם איילה חסון בחדשות 13, לפיה בנט תכנן מראש את כל המהלך עם יאיר לפיד עוד לפני הבחירות.

“אני רוצה לדעת אם עבדו גם על איילת שקד או שהיא עצמה ידעה מזה”, אמר כהן, שפרש מהרשימה לאחר הקמת ממשלת בנט-לפיד-עבאס. “על פי מה שהתפרסם – אני מבין ששלחו אותי ואת כולנו עם דפי מסרים בזמן שהיה כבר תכנון אחר לחלוטין”.

לדבריו, “לא היה דבר כזה בפוליטיקה הישראלית. זו לא סתם הבטחת בחירות שהופרה. איפה אנחנו חיים? מה הולך פה? אני שומע שעכשיו שאריות ימינה מנסים שוב פעם להתמודד בימין? עד מחר הם יתפצלו לכל מקום ויקחו את יחידות המימון, היחיד שנשאר נאמן למסרים ולדרך יישאר בלי כלום, ואני מדבר על עמיחי שיקלי, זה לא להאמין”.

אמש חשף הקמפיינר גל בייסברג, שעבד עם ראש הממשלה היוצא  בסבב הבחירות הקודם, כי האסטרטגיה של הקמפיין הייתה שנפתלי בנט ימונה לראש ממשלה עם 6-5 מנדטים.

“התוכנית בערב הבחירות הייתה להתמנות לראש ממשלה עם 6-5 מנדטים וללכת למהלך עם לפיד. שום אידיאולוגיה לא הייתה בקמפיין הזה. הם הכחישו בחוץ ותכננו בחדרים סגורים, ולכן הלכתי”.

ח״כ יואב קיש אמר היום בראיון ל’פתחי וזמרי בעם’ ברדיו ‘דלי ישראל’: “שקד אישה מסוכנת ואני לא מאמין לה למילה. היא תבטיח ימין ותשב עם השמאל, עשתה את זה כבר פעם אחת. מי שרוצה ממשלת שמאל – מוזמן להצביע לשקד. מי שרוצה ממשלת ימין – אסור לו לחזור שוב על הטעות הזו. היא זו שקיפלה בצרחות את מי שהיה צריך לקפל כדי להקים ממשלה”.

מנגד, ח״כ דוד ביטן אמר  לשרון גל בתוכניתו ב’גלי ישראל’ על שקד: “קודם כל ששקד תכריז שהיא בגוש נתניהו, היא אמרה שהיא לא פוסלת אותו אבל זה לא מספיק, שתכריז שהיא בגוש נתניהו – ויש על מה לדבר. אני תמיד אמרתי ששקד צריכה להיות בליכוד, אבל היא צריכה לעשות את הצעד. אני גם לוקח בספקנות סקרים אבל יש לה קולות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ואם היא תכריז שעוברת לגוש נתניהו . . .
    03/07/2022 21:45
    מיקלוש
  1. האם ניתן להאמין לגורם כלשהו בצמרת ימינה