הקול הימני מלוד: בן גביר הציע להדר מילר לרוץ ב’עוצמה יהודית’

פעילת הימין הדר מילר מלוד קיבלה הצעה להתמודד ברשימת עוצמה יהודית • בן גביר: "אנחנו עוד רחוקים מלדעת כיצד תיראה הרשימה וכיצד נרוץ, וכמובן שעוד לא הצענו מקומות ובטח שלא החלטנו לגבי אף מועמד"
חרדים 10
ד' תמוז התשפ"ב / 03.07.2022 13:50

 יו”ר עוצמה יהודית ח”כ איתמר בן גביר הציע בימים האחרונים לפעילת הימין הדר מילר להצטרף לרשימת עוצמה יהודית לכנסת ה-25. כך דווח יהונתן גוטליב בערוץ 7.

מילר, תושבת לוד, היא אופטומטריסטית ושותפה בחנות אופטיקנט בארנס ברמלה.

עד לפני מספר שבועות הגישה את תכנית הבוקר של ערוץ 14, לצדו של שי גולדן.

בתקופת ‘שומר חומות’ הייתה מילר “פס הקול של לוד”, כאשר הפכה לפעילה בולטת בהסברת האירועים שהתרחשו בלוד ובערים המעורבות  – ומאז הפכה לפעילה גם ברשתות החברתיות.

יו”ר עוצמה יהודית ח”כ איתמר בן גביר: “אני נפגש מדי יום עם עשרות פעילים, תומכים, וגם אנשים מצויינים הראויים להיות מועמדים. בשלב הזה, אנחנו עוד רחוקים מלדעת כיצד תיראה הרשימה וכיצד נרוץ, וכמובן שעוד לא הצענו מקומות ובטח שלא החלטנו לגבי אף מועמד.

“דבר אחד בטוח – רשימת עוצמה יהודית תהיה מגוונת, ערכית ותשקף את התמיכה הגדולה לה אנו זוכים במגוון ציבורים בארץ”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    טעות איומה
    03/07/2022 14:58
    מרדכי לוי
  1. אני בין הפעילים הנמרצים של איתמר בחינם ללא כל תמורה ממש מכל הלב. זו טעות איומה אם יכניס פרוצות לרשימה. אנחנו החרדים נברח לו לא נצביעמלומובטח שלא נעזור לו. חבל שיפסיד אותנו. גם כך אנו בוחרים בו מאילוץ כי נמאס לנו מהנציגעם של ש”ס וג’ שדואגים רק לעצמם ולקרוביהם ולא מעניין אותם ביטחון ולא כלכלה. מקווה שלא יעשה טעויות קשות!!

    • ירון   09/07/2022 20:37

      קטונתי לדעת אם צריך אותה ברשימה,אבל לכנות בת ישראל פרוצה? אין לך בושה? למה היא מתלבשת כמו הבאמת פרוצות שהולכות היום ברחובות?תתבייש מחוצף