נעץ זמזם ביטחון חדר לכף יד של ילדה ב’עדיקה’: פוצתה באלפי ש”ח

בתביעה שהוגשה נגד הרשת וחברת 'כלל חברה לביטוח', טענו הילדה והוריה שנעץ חדר לידה השמאלית בעת שניסתה למדוד נעליים - מה שהסב לה כאבים עזים, הוצאות רבות על טיפולים ועוגמת נפש • בהסכם פשרה סוכם כי הרשת תפצה אותה בעשרות אלפי שקלים
יוני גרין
ד' תמוז התשפ"ב / 03.07.2022 10:36

ילדה כבת 12, שרק רצתה למדוד נעליים בסניף של רשת ‘עדיקה’ במרכז ‘ביג פאשן’ באשדוד, לא יכולה הייתה לשער לעצמה שהמדידה תסתיים בצורה כל כך  כה כואבת.

רחצה בטוחה בים: כל מה שאתם צריכים לדעת על הבילוי בחופים

בתביעה אותה הגישו עורכי הדין דביר שמעיה ומיכאל מירל ממשרד עוה”ד שמעיה-מירל, בשמה של הנערה והוריה, נטען נגד רשת עדיקה ונגד חברת ‘כלל’ המבטחת אותה, כי כאשר נכנסה הילדה לתא המדידה והניחה את כף ידה על הרצפה, על מנת לנעול את הנעל – נעץ של זמזם ביטחון, שהיה זרוק על הרצפה, חדר לכף ידה.

מהחנות, כך נטען בתביעה, הובהלה הילדה למיון בבית החולים ‘ברזילי’, כשהיא סובלת מכאבים עזים, וכן מחרדה ומצוקה מהסיטואציה אליה נקלעה. במכתב השחרור הומלץ על המשך מעקב של הרופא המטפל ושל אורתופד וכן על טיפול אנטיביוטי.
.
לטענת עורכי הדין שמעיה ומירל, התאונה הסבה למשפחתה של הילדה הוצאות רבות, בין היתר, בשל רכישת תרופות, ביקור במיון, תשלומים רבעוניים של השתתפות בהוצאות הקופה, נסיעות לבדיקות וטיפולים, הפסדי שכר ועוד.
.
בתביעה כנגד ‘כלל חברה לביטוח’ ורשת ‘עדיקה’ הם נדרשו לפצות את הילדה בעשרות אלפי שקלים בגין כל הנזקים שנגרמו לה בשל רשלנותה של הרשת ובשל העוגמת נפש הרבה אשר נגרמה לה.
.
לאחרונה הגיעו עורכי הדין שמעיה ומירל להסכם פשרה עם חברת הביטוח של הרשת, במסגרתו שולמו לילדה שולמו פיצויים בסך עשרות אלפי שקלים.

מרשת עדיקה נמסר בתגובה: ״אנו שמחים כי הנושא טופל לשביעות שני הצדדים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות