הקמפיינר של בנט: תכנן מראש כל המהלך עם לפיד עוד לפני הבחירות

גל בייסברג, מי שעבד כקמפיינר עם ראש הממשלה היוצא בסבב הבחירות הקודם, טוען ב'המטה המרכזי' בחדשות 13: "בנט תיכנן מראש להקים ממשלה עם לפיד כשהוא הראשון בתפקיד. שום אידיאולוגיה לא הייתה בקמפיין הזה. הם הכחישו בחוץ ותכננו בחדרים סגורים"
חרדים 10
ד' תמוז התשפ"ב / 02.07.2022 23:17

הקמפיינר גל בייסברג, שעבד עם ראש הממשלה היוצא  בסבב הבחירות הקודם, טען הערב (מוצאי שבת) ב’המטה המרכזי’ עם איילה חסון בחדשות 13, כי האסטרטגיה של הקמפיין הייתה שנפתלי בנט ימונה לראש ממשלה עם 6-5 מנדטים.

“התוכנית בערב הבחירות הייתה להתמנות לראש ממשלה עם 6-5 מנדטים וללכת למהלך עם לפיד. שום אידיאולוגיה לא הייתה בקמפיין הזה. הם הכחישו בחוץ ותכננו בחדרים סגורים, ולכן הלכתי”.

הוא הוסיף גם, כי מי שניהל את התוכנית היה מזכיר הממשלה שלום שלמה.

מלשכת בנט נמסר: “לא היה ולא נברא”.

בסדרת ציוצים שפרסם הערב בחשבון הטוויטר שלו, כתב בייסברג: “לא תשמעו אותי מדבר על לקוחותיי בתקשורת, לא בהווה ולא בעבר. רבים מהם סמויים מן העין. גם היום ישנם ראשי חברות ופוליטיקאים מכהנים בכירים להם אני מייעץ מאחורי הקלעים. עוזר בקבלת החלטות תקשורתיות וציבוריות, צליחת משברים ובניית אסטרטגיות.

אצלי אין לקוחות שהם סתם עוד ריטיינר לשורת הרווח. את כולם אני בוחר בקפידה מתוך הזדהות עם הבנאדם, עם האידיאולוגיה, עם המסר ועם עולם הערכים. כל אחד מהם הופך מיד להיות חלק מהמשפחה המורחבת שלי, נכנס ללב שלי ואני נלחם עבורו ובשבילו כאילו אני נלחם עבור אחי.

כך היה גם עם נפתלי בנט ומפלגת ימינה, אותם ליוויתי במערכת הבחירות האחרונה.

לקמפיין הזה ניגשתי מתוך אידיאולוגיה של המחנה הלאומי ואחרי שבשיחות הרבות שקיימתי אתו זיהיתי בנפתלי בנט את מי שיכול להנהיג את מחנה הימין הישראלי.

התוכנית האסטרטגית המקיפה שהכנתי לו פנתה לקהל מצביעי הימין, הציגה סדר יום ואג’נדה ימניים ונועדה לחזק את אחיזתו בקרב ציבור המצביעים שחיכה לקבל ממשלת ימין על מלא בכנסת הבאה.

אלא שאז, במעלה הדרך, זיהיתי שאני ממשיך לדהור קדימה בזמן שהלקוח עבורו אני נלחם לילות כימים מתחיל לסטות שמאלה. באותו הרגע נפרדו דרכינו.

למשימה הזאת ניגשתי כקמפיינר של המחנה הלאומי, לא כמי שבא להמליך ראש ממשלה בכל מחיר, ונשארתי כזה עד היום. הדמוקרטיה הישראלית מיוחדת במינה, ובזכות תוכנית שנרקמה מאחורי הקלעים בנט אכן הוכתר כראש הממשלה בסופו של דבר.

לא אהבתי את הדרך בה זה קרה, אך אני מכבד כל ראש ממשלה נבחר בישראל יהיה אשר יהיה.

מתוך כבוד לתואר ולתפקיד שתקתי בשנה האחרונה. קיבלתי לא מעט הזדמנויות ובקשות להתראיין, לקבל שערים בעיתונים וכתבות מגזין בטלוויזיה אם רק אגיד מה היה שם בחודשי העבודה המשותפים שלנו ובחרתי לשתוק.

לעולם לא אפגע בעבודתו של ראש ממשלה מכהן, גם אם יש בינינו חילוקי דעות מהותיים.

החל מהשבוע בנט כבר לא ראש הממשלה ומדינת ישראל הולכת למערכת בחירות נוספת בה המחנה הלאומי יאבק על חזרתו לשלטון ועל החזרת המדינה למסלול הנכון.

היום הוזמנתי כפרשן לקראת מערכת הבחירות הקרובה בתוכנית ‘המטה’ של אילה חסון בערוץ 13. נשאלתי לגבי דרכו של בנט לשלטון ועניתי, כמו תמיד, את האמת. הדברים כהווייתם. הייתי איש של אמת, ואשאר כזה עד סוף ימיי.

הלקוחות שלי יודעים זאת, העיתונאים יודעים זאת, כל הפוליטיקאים שהולכים עם האמת שלהם עד הסוף לצידי יודעים זאת. במערכת הבחירות הקרובה אעשה הכול, כמו תמיד, למען המחנה הלאומי וכדי שגניבת קולות בקומבינה פוליטית, כפי שהייתה כאן בפעם האחרונה, לא תחזור על עצמה”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בנט נוכל / לפיד שקרן
    03/07/2022 11:31
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. היום כפי שחשדנו כולנו הסתבר ממנהל הקמפיין כיצד הוליך השרלטן – הנוכל ראש ממשלת ישראל את ציבור בוחריו בשקר רמיה הפרת אמונים , האם מישהו יחקור את מעשה הרמייה והפרת האמונים הזו ? כנראה שלא , לא ביבי לא חוקרים , שותף בחיר למעשה הרמיה הוא ראש/ הממשלה הנוכחי יאיר לפיד
    שנתן יד לרמות את קהל מצביעיו של הנוכל , להב 443 והיועצת לא יפתחו בחקירה .