בן גביר הזהיר את דרעי: היחצ”ן שלך מסכסך בנינו – ומעולל לך נזק

לטענת בן גביר, היחצ"ן יענקי ביכלר מפיץ הודעות מזויפות נגדו במגזר החרדי, ו"נוטל חלק בקמפיין השמאל נגדי, פוגע בסיכויי הימין לנצח, והכל - מטעמים אנוכיים וחוסר הבנה פוליטית בסיסית" • "גורר למלחמה אישית עם עוצמה יהודית, שרק תחזיר את עניין אוסלו לשולחן ותפגע בדרעי"
חרדים 10
ב' תמוז התשפ"ב / 01.07.2022 13:23

ח”כ איתמר בן גביר העביר לאחרונה מסר ליו”ר ש”ס אריה דרעי, לפיו יועצו יענקי ביכלר גורם במעשיו למלחמה בין ש”ס לעוצמה יהודית – ולמלחמה פנימית בתוך גוש הימין. כך דיווח אמיר אטינגר ב’ישראל היום’.

לטענת בן גביר, היחצ”ן ביכלר מתדרך עיתונאים נגד עוצמה יהודית, וכי הוא סילף והפיץ בקבוצות חדשות של המגזר החרדי הודעה של הגר”מ מאזוז, ראש ישיבת כסא רחמים נגד עלייה להר הבית –  והפך אותה להודעה שבה הרב תקף כביכול את בן גביר.

זאת, למרות שהגר”מ מאזוז גיבה לאחרונה את בן גביר בהתקפות נגדו.

בן גביר אמר בשיחות סגורות: “ביכלר מסכסך את דרעי עם עוצמה יהודית, אבל מעולל לדרעי נזק כביר. אחרי שנים שדרעי עמל קשה לשקם את תדמיתו בימין ולמחוק את כתם אוסלו, פתאום ביכלר גורר אותו למלחמה אישית עם עוצמה יהודית, שרק תחזיר את עניין אוסלו לשולחן ותפגע בדרעי”.

בן גביר הוסיף: “הניסיון של יחצ”ן ש”ס להבעיר אש סביבי וסביב ‘קיצוניותי’ כביכול מזיק לגוש הימין ומסייע בידי השמאל. הוא נוטל חלק בקמפיין השמאל נגדי, פוגע בסיכויי הימין לנצח, והכל – מטעמים אנוכיים וחוסר הבנה פוליטית בסיסית”.

‘ישראל היום’ פנו ללשכת דרעי לקבלת תגובה, אך זו לא נמסרה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    רק בו גביר
    02/07/2022 21:38
    איתי
  1. חבל שש״ס יורה בתוך הנגמ״ש