זול מתמיד: מותג UP של ‘אלעל’ ימריא השבוע ל52 יעדים

עוד לפני ההמראה הראשונה נמכרו 180.000 קטעי טיסה ל52 יעדים I ביום הראשון ייצאו טיסות ל5 יעדים באירופה
שלמה בן חיים
כ"ב אדר ב' התשע"ד / 24.03.2014 21:39

טיסותUP   יחלו ביום ראשון כ”ח אדר ב, ה- 30 במרץ ל -5 יעדים באירופה – ברלין, בודפשט, קייב, פראג ולרנקה.  עוד לפני ההמראה הראשונה נמכרו 180.000 קטעי טיסה. דוד מימון, מנכ”ל אל על אמר כי,  “טיסות UP , מביאות בשורה של התחדשות, שינוי ומענה לצרכים המשתנים של הצרכנים. בכך, אנו מצטרפים למגמה בענף התעופה הבינלאומי ואל חברות התעופה הגדולות בעולם, תוך היותנו קשובים למגוון ההעדפות של קהל הלקוחות . המותג UP , מבית אל על, מאפשר ללקוח לבנות את המוצר המתאים לו ולבחור עבור מה הוא משלם.  הצרכן הישראלי אומר את דברו, ובחודשים הראשונים מכרנו כבר מעל 180.000 קטעי טיסה, מרשים בכל קנה מידה. אני משוכנע”, הטעים מנכ”ל אל על, כי המהלך יביא לשיפור יכולת התחרות שלנו, ירחיב את קהל לקוחותינו וייתן מענה טוב יותר לצרכי הנוסע והכל במחירים שווים לכל נפש.”

מותג  UPמביא אתו בשורה הן ברמת המחיר והן בהיקף התדירויות ליעדים שנבחרו.  UP  מציעה טיסות מוזלות ומאפשרת ללקוח לשלם רק על השירותים שהוא מעוניין לרכוש. לראשונה יוכלו נוסעים לטוס במחירים שווים לכל נפש ונמוכים במאות דולרים מאשתקד. ב-UP  שתי מחלקות שירות בטיסה: מחלקת תיירים UP Basic ומחלקת תיירים פלוס UP Smart. תכנון נכון של הטיסה והזמנת השירותים המשלימים מראש, כגון: כבודה, מקום הושבה, פריטי מזון יאפשרו לחסוך בעלויות.

י. גריסרו סמנכ”ל שרות באל על וע. ינאי מנהלת אגף השיווק והפרסום הציגו את עקרונות הפעילות של המותג החדש. בתשובה לשאלה ציינו כי באל על מתקיימים דיונים על שלב שני של UP, במסגרתם נבחנים יעדים נוספים שיוכלו לפעול תחת המותג. כפי שפורסם בעבר, טיסות UP לא יבוצעו בשבתות.

השקת המותג מביאה בשורה בהיקף התדירויות ליעדים שנבחרו: ברלין עד  12 טיסות שבועיות, פראג עד  11 טיסות שבועיות, קייב עד  11 טיסות שבועיות, בודפשט: עד 12 טיסות שבועיות, לרנקה עד  6 טיסות שבועיות. סה”כ ליעדי UP  עד 52 טיסות שבועיות.

תגיות

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות