באופוזיציה חגגו על פרישת בנט: “ברוך שפטרנו, הציבור הקיא אותו”

פרישתו של ראש הממשלה מהחיים הפוליטיים גררה כצפוי תגובות קוטביות משני צידי המפה הפוליטית • יאיר לפיד הודה לבנט "בשם כל עם ישראל" • בצלאל סמוטריץ: "הציבור מאס בו והקיא אותו מתוכו" • אריה דרעי: "הונה את המחנה, הניסוי נכשל"
יוני גרין
א' תמוז התשפ"ב / 29.06.2022 23:07

במערכת הפוליטית הגיבו על הודעת הפרישה של נפתלי בנט כאשר בקואליציה כצפוי ברכו את רה”מ, ובאופזיציה תקפו אותו.

עבודות הצומת: כל מה שרציתם לדעת על העבודות בצומת בר אילן

שר החוץ וראש הממשלה הנכנס יאיר לפיד מסר: “נפתלי אחי, תודה בשמי ובשם כל עם ישראל”.

גם שר המשפטים גדעון סער, ברך: “נפתלי בנט הוא פטריוט ישראלי. הוא היה ראש ממשלה טוב שמלא את התפקיד באופן ממלכתי. עבדנו בשיתוף פעולה מלא למען ישראל ואזרחיה. אני משוכנע שהוא עוד יחזור לשרת את המדינה בעתיד. נפתלי, תודה ובהצלחה!”.

יו״ר סיעת כחול לבן וסגן יו״ר הכנסת, ח״כ איתן גינזבורג אמר: “גיליתי השנה את נפתלי בנט. גיליתי אדם, מנהיג שהוא פטריוט, ממלכתי, אוהב המדינה, שבכל פעם התעלה לגודל השעה ובחר בטובת ישראל. העדפת ה״אנחנו״ מול ה״אני״ והבחירה לחבר את חלקי החברה הישראלית גם במחירים פוליטיים כואבים, אינן נפוצות בפוליטיקה ובהנהגה הישראלית. תודה מעומק הלב והצלחה רבה!”.

מנגד, באופוזיציה תקפו את ראש הממשלה והביעו שמחה על פרישתו.

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ’ כתב: “‏ההחלטה לפרוש מהחיים הפוליטיים אינה שלו, אלא של הציבור שמאס בו והקיא אותו מתוכו”. חברת הכנסת מירי רגב (הליכוד) צייצה: “ברוך שפטרנו מעונשו של זה”.

חבר מפלגתו של בנט, חה”כ עמיחי שיקלי כתב בחשבון הפייסבוק שלו: “אין קיצורי דרך”.

יו”ר ש”ס אריה דרעי הגיב: “בנט, רה”מ הראשון עם כיפה, הונה את מחנה הימין המסורתי והקים ממשלה הכי פוגענית לזהות היהודית ולמוחלשים. מי שדיבר גבוהה על אחדות הוביל מסע פילוג קשה נגד מחצית העם וכינה אותו בכינויים. פרישתו מהחיים הפוליטיים בתום שנה – מסר מהדהד על ‘ניסוי’ שנכשל. ‏בקרוב נחזיר את ישראל למסלול הנכון”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    עוד מוקדם לחגוג .כי הממשלה במאה אחוז גם הפעם תיהיה בצד השמאל והחרדים והשאר ישבו באופוזיציה כפי שהיה במשך שנה זו
    30/06/2022 07:13
    אחד שמבין
  1. החגיגה עוד מוקדמת
    נראה שממשלת ימין נפול תיפול כפי שהיה בשנה שעברה