מקלב לגלג: איך הגלגל מסתובב. ליברמן כעת מתחנן אלינו • צפו

הח"כ מיהדות התורה הצליף: "כהנא יצא לבחירות כאשר הוא אינו שר וסמכויות הנדל קוצצו. יצאתם חבולים, מסוכסכים סיעה בסיעה בקואליציה" • "אמרנו לכם: 'אל תתנהלו בעריצות, הגלגל מתהפך, אל תרמסו את הזכויות'"
אריה ריבקינד
ל' סיון התשפ"ב / 29.06.2022 19:01

ח”כ אורי מקלב  התייחס היום (רביעי) במליאת הכנסת לתחנוני הקואליציה שהאופוזיציה תאפשר לאשר את ‘חוק המטרו’ לפני פיזור הכנסת  – ובא חשבון על שרים שלדעתו התעללו בציבור החרדי.

“חברי הקואליציה עומדים פה כעת ומתחננים אלינו שנאשר להם את החוקים שלהם”, אמר מקלב. “איך הגלגל מסתובב לו. עמדנו כאן במשך שנה ואמרנו לכם: ‘אל תתנהלו בעריצות, הגלגל מתהפך, אל תרמסו את הזכויות’.

“והנה לא עובר זמן רב ושר האוצר, האיש שניהל את המדינה, שהיה על השיבר של המדינה,  מתחנן אלינו שנאשר את חוק המטרו שלו.

“השר לשעבר כהנא, אדם שהעיף את החבר שלו ח”כ כלפון מהכנסת, יצא לבחירות כאשר הוא אינו שר הדתות. המנכ”ל שלו עוזב – וכולם בורחים ממנו”.

מקלב המשיך: “שר התקשורת הנדל עמד פה, ניסה להכפיש ולהשמיץ כדי להעביר את הרפורמה ההרסנית שלו, ורק אתמול העברנו פה חוק ששולל ממנו את הסמכויות שלו בנושא זה.

“זה קורה מהר מאוד, איך יצאתם חבולים, מסוכסכים סיעה בסיעה בקואליציה, עד אשר אתם לא מצליחים להעביר את חוק פיזור הכנסת. תזכרו תמיד, יש מי שמוביל את המהלכים בעולם הזה, תתנהגו תמיד באנושיות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות