מעוז: מעל 4,200 נפטרים ניצחון? • מיקי לוי: “4,000 בשנה?! no way”

ח״כ אבי מעוז התייחס בנאומו במליאת הכנסת לדברי נפתלי בנט כי הממשלה בראשותו "ניצחה את הקורונה בלי יום אחד של סגר" - והציג את המספרים האמיתיים • יו"ר הכנסת מיקי לוי התקשה להאמין • והמספר האמיתי אפילו גדול יותר
אריה ריבקינד
ל' סיון התשפ"ב / 29.06.2022 11:36

יו”ר מפלגת נעם, ח”כ אבי מעוז, התייחס אמש (שלישי), בנאומו ה-59 על ‘הנדסת תודעה’, לדברי ראש הממשלה נפתלי בנט – שאמר כי הממשלה בראשותו “ניצחה את הקורונה בלי יום אחד של סגר”.

עבודות הצומת: כל מה שרציתם לדעת על העבודות בצומת בר אילן

“איזו הנדסת תודעה”, אמר מעוז. “איזה ניצחון עצוב”.

מעוז הזכיר: “ממשלה שקיבלה לאחריותה מדינה שנמצאת במקום הראשון בעולם בחיסונים, הצליחה להגיע למספר מזעזע של 4,200 נפטרים בשנת קיומה. רק אתמול למעלה מ-12,000 מאומתים. ככה זה כשמוכנים להכיל את המתים למען שרידותה של הממשלה ולמען הכיסא והתואר של העומד בראשה”.

מעוז הוסיף: “ברוך ה’ שסוף סוף נפלה הממשלה הרעה הזאת. בעזרת ה’ נזכה במהרה לממשלה שבאמת שמה את עם ישראל ואת מדינת ישראל לפני הכל.
אני ממליץ לאזרחי ישראל לקחת אחריות, ובבחירות הקרובות לבחור אך ורק במי שבאמת דואגים לעם ישראל ולמדינתו היהודית”.

יו”ר הכנסת מיקי לוי הופתע מהנתונים העגומים – ובפנייה למעוז אמר “4000 בשנה?! no way”.

אולם, מתברר כי, ח”כ מעוז טעה: בחשבון הטוויטר של מפלגת ‘נעם’ תיקנו הבוקר את הנתונים העגומים שהציג ח”כ מעוז בנאומו, ומהם עולה כי מספר המתים במגיפה בשנה שחלפה, הוא אף חמור יותר משהוצג.

לפי הנתונים: ביום ה-13 ביוני 2021, עם כינון ממשלת בנט-לפיד-עבאס ומינויו של ניצן הורוביץ לשר הבריאות מניין הנספים עמד על 6,386 אך נכון להבוקר המספר עומד על 10,946 בני אדם.

בסך הכל נפטרו מהמגפה בימי הממשלה הנוכחית, ולמרות שכבר היו חיסונים,  4,560 בני אדם.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות