רוב ל-1 בנובמבר כתאריך הבחירות • הערכה: בנט ימשיך לרוץ עם ימינה

הרשימה המשותפת הבהירה שתתמוך בתאריך המועדף על הקואליציה • נפתלי בנט ממתין עם ההודעה על עתידו הפוליטי עד לאחר פיזור הכנסת, אך גורמים במפלגה מעריכים: הוא לא יפרוש
חרדים 10
ל' סיון התשפ"ב / 29.06.2022 10:28

 בדרך לפיזור הכנסת: אחרי שביום שני הצליחו הקואליציה והאופוזיציה להגיע להסכמה על פיזור הכנסת עד היום בחצות –  מסתמנת הסכמה על תאריך הבחירות כשבין שני התאריכים המדוברים – 25 באוקטובר ו-1 בנובמבר – יש רוב בכנסת ל-1 בנובמבר.

עבודות הצומת: כל מה שרציתם לדעת על העבודות בצומת בר אילן

זאת לאחר שהרשימה המשותפת הבהירה היום שתתמוך בתאריך המועדף על הקואליציה – ז’ חשון, כדי להוריד את אחוז ההצבעה במגזר החרדי.

המפלגות החרדיות והציונות הדתית דרשו להצביע על תאריך ל’ תשרי, על מנת שלא לקיים את הבחירות מיד בימים הראשונים של תחילת ‘זמן חורף’ בישיבות ובכוללים, אלא לפני תחילת ה’זמן’.

בקואליציה דרשו לקבוע את יום הבחירות בז’ חשוון, משום שביש עתיד רוצים את לפיד בלשכת ראש הממשלה כמה שיותר זמן.

ראש הממשלה היוצא נפתלי בנט אמנם הודיע כי ימסור את ההחלטה לגבי עתידו הפוליטי רק לאחר פיזור הכנסת, אך במפלגת ימינה גוברות ההערכות שבנט מתכוון להישאר במערכת הפוליטית ולעמוד בראש המפלגה גם בבחירות הבאות.

בעיתון ‘מעריב’ פורסם כי המפלגה הזמינה לאחרונה כמה סקרים שביקשו למפות את מצבה הפוליטי בהובלת בנט, בשונה מההערכות בימים הראשונים לאחר החלטת בנט לפזר את הכנסת,

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות