אבא של מוישי: ‘מרגיש צמרמורת’ • אמו: ‘מקווים לפתרון החידה’

אחרי הפירסום על התפתחות בפרשת היעדרותו של הנער מוישי קליינרמן, בן ה-16 ממודיעין עלית, אמר אביו שמואל בראיון ל'כאן חדשות': "מרגיש צמרמורת בכל פעם שמזכירים אותו" • האימא גיטי: "עדיין יש אי ודאות מוחלטת, שמאיימת להטריף את הדעת. אבל העירו לנו את הפחד והתקווה"
חרדים 10
כ"ט סיון התשפ"ב / 28.06.2022 19:33

ההתפתחות בפרשת היעדרותו של מוישי קליינרמן: המשטרה הוציאה היום (שלישי) צו איסור פרסום על כל פרט מפרטי החקירה של פרשת העידרותו המסתורית של הנער בן ה-16 ממודיעין עילית, כולל פרטים שעלולים לזהות את החשודים.

רחצה בטוחה בים: כל מה שאתם צריכים לדעת על הבילוי בחופים

קליינרמן נעדר כבר 94 יום. הוא נראה לאחרונה באזור מירון.

שמואל קליינרמן, אביו של מוישי, סיפר לאחר ההתפתחות בחקירת היעלמותו בריאיון ל’כאן חדשות’: “כל פעם ששואלים אותי עליו אני מרגיש צמרמורת. אני אומר, מוישי, אני אוהב אותך ומתגעגע אליך. לא מפסיק להתפלל שתחזור בריא ושלם”.

גיטי, אימו של מוישי, אמרה בראיון לרן בנימיני בתוכנית ‘בנימיני וגואטה’ ברשת ב, לאחר ההודעה על ההתפתחות: “עדיין יש אי ודאות מוחלטת, שמאיימת להטריף את הדעת. אבל העירו לנו את הפחד והתקווה. אנחנו מאוד מקווים שזה יוביל לפתרון החידה והסיפור יסתיים בטוב. מדובר ב-94 יום של מתח תמידי”.

היא הוסיפה: “אנחנו משתדלים להישאר חזקים ולהאמין שנוכל לעשות מסיבת הודיה יחד עם כל עם ישראל. כל הזמן יש מידע, וגם פייק ניוז.

“אני מבקשת שאם מישהו רואה משהו – תצלמו. הדברים יהיו ככה הרבה יותר ברורים. תמשיכו להתפלל – אברהם משה בן גיטל”.

לדבריה,  “בשבועיים האחרונים אני מרגישה שיש שינוי והגורמים הבכירים נכנסו לתמונה. אני מודה לכל האנשים שלא ויתרו, המשיכו, הפצירו ודפקו על שולחנות בכנסת. משמח אותי שאנשים לוקחים אחריות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות