חיים אפשטיין נגד ח”כ יעקב אשר: “אל תען כסיל כאיוולתו”

נחמן גור
|
ט' אלול התשע"ד / 03.09.2014 21:26
ח”כ יעקב אשר פרסם הבוקר תגובה עוקצנית על חנוכת מבנה חדש לתנועת נוער בקריית יובל – ועקץ את סגן ראש עיריית ירושלים, חיים אפשטיין, “חבל שברקת שכח להזמין אותו” • אפשטיין לחרדים10: “הורנו כבר אל תען כסיל”

עקיצות:  המתח בין דגל התורה לסיעות החרדיות בירושלים נמשך, ח”כ יעקב אשר וסגן ראש עיריית ירושלים חיים אפשטיין מחליפים עקיצות הדדיות.

הבוקר, חנך ראש העיר ירושלים ניר ברקת, מבנה חדש לשבט “הצופים” בקרית יובל. ח”כ יעקב אשר מיהר “לברך” את ברקת.

“ברקת שוב הוכיח שהוא ראש עיר של ‘כולם'”, אמר אשר בציניות,  ושלח עקיצה לאפשטיין, “חבל רק שברקת שכח להזמין לטקס את אפשטיין”.

אפשטיין לא נותר חייב, ובתגובה לחרדים10 הוא אומר, “כבר הורונו ‘אל תען כסיל כאיוולתו'”.

כזכור, ביום שני ערכה סיעת דגל התורה סיור בירושלים, במהלכו תקף ח”כ משה גפני את אפשטיין וכינה אותו “משת”פ של ברקת”.

 אפשטיין הגיב אז: “השתלחותו הבוטה של ח״כ גפני בפני ילדי ישראל יקרים וטהורים שלא טעמו טעם חטא, מוכיחה את אובדן הרגישות, כהות החושים וחוסר האחריות של נציג ציבור מכובד, שאינו בוחל בשום דרך לבטא תסכול פוליטי וסגירת חשבון, ברמה הכי נמוכה.

“הציניות השקרית בה השתמש ח״כ גפני בדבריו המסיתים נגד ידידי סגר״ע ומחזיק תיק החינוך החרדי צביקה כהן, והתקפותיו נגד עוזרי הנאמן ישעיהו ויין, שבעבר ניהל רשת חינוך עירונית – אינן ראויות לתגובה.

“צביקה כהן עושה עבודת קודש וזוכה לגיבוי מיוחד מראש העיר, מכלל הנציגות החרדית של כל הסיעות בעירייה וגם מהפקידות העירונית. בזכות פעילותו המאומצת הצליח לפתוח שנת לימודים יעילה למעל 100 אלף ילדי החינוך החרדי בירושלים, בצורה מיטבית, לבטח מול השוואה לשנים קודמות.

“בנוסף, לאחר 10 שנות החזקת תיק מנח”ח על ידי דגל התורה עדיין ילדים חרדים לומדים במקלטים. אין חוצפה גדולה מזאת לבא ולהשתלח בנציג ציבור שמנהל את התיק בצורה מעוררת כבוד כמו הרב צביקה כהן, שרק 9 חודשים בתפקידו, וראו זה פלא כל הבנות הספרדיות משובצות בכבוד ובהדר תוך שוויון מוחלט.

“ואולי במחשבה שניה זה מה שכואב לגפני. כמו כן ברצוני להזכיר לגפני שהוא היה יו״ר ועדת הכספים באותן שנים ואולי הוא זוכר כמה כסף הוא השיג לחינוך החרדי?”