המשטרה עצרה חשוד במעורבות היעלמותו של מוישי קליינרמן

המשטרה הטילה בצהרים צו איסור פרסום על פרשת היעדרותו של הנער מוישי קליינרמן, הנער בן ה-16 ממודיעין עלית הנעדר כבר 94 ימים • לפי דיווח בערוץ 14, "החשוד שנעצר ראה את מוישי לאחר מועד היעלמותו" • "ההערכה היא שהנער הנעדר עדיין בארץ ולא יצא את גבולות המדינה"
חיים טוויל
כ"ט סיון התשפ"ב / 28.06.2022 13:26

פרשת היעלמותו של הנער מוישי קליינרמן:  המשטרה עצרה היום (שלישי) חשוד במעורבות בהיעלמותו של הנער בן ה-16 ממודיעין עלית, הנעדר כבר 94 ימים.

עבודות הצומת: כל מה שרציתם לדעת על העבודות בצומת בר אילן

בעקבות כך, המשטרה פרסמה בצהרים צו איסור פרסום על פרשת היעדרותו של קליינרמן.

המעצר בוצע, לאחר שבשבועות האחרונים התקבל במשטרה מידע חדש אודותיו, שהביא להתפתחות בחקירה ולמעצר החשוד.

במשטרה רומזים על ההתפתחות: “הצו מורה על איסור פרסום כל פרט מפרטי החקירה, כל פרט העלול לזהות את החשודים וכל התפתחות בחקירה. תוקפו של הצו עד ליום 26.7.22”.

החשוד יובא בהמשך היום לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בירושלים.

עדיין אין סימנים המעידים היכן הוא נמצא ומה מצבו. לפי דיווח בערוץ 14, חקירת המשטרה הובילה למעצר חשוד במעורבות היעלמותו המיסתורית של הנער.

לפי הדיווח, “החשוד שנעצר ראה את מוישי לאחר מועד היעלמותו ובמשטרה חוששים מאד לחייו. עם זאת, החשש הוא לא מפעילות חבלנית עוינת. ההערכה היא שהנער עדיין בארץ ולא יצא את גבולות המדינה”.

המקום האחרון שבו נראה הנער היה הר מירון.

בשבוע שעבר אמר אביו, שמואל, במהלך דיון בוועדה לביטחון פנים בכנסת: “אנחנו מאד חוששים שמדובר בחטיפה. מדובר בילד שמחובר למשפחה. היה תמיד מתקשר. אולי מישהו מחזיק בו? אולי לאומני או פלילי? מדובר בחיים של ילד והמדינה צריכה לקום על הרגליים”.

האימא גיטי אמרה בבכי: “מוישי הוא ילד אחראי, שיודע ליסוע הלוך חזור. ילד שמעולם לא קרה לו דבר כזה. זה ילד שקשור למשפחה שלו. ילד שקשור לחברים. ילד שכל מי שמכיר אותו הלב שלו נמס. אין לי חיים. איך אני יכולה לטפל בשאר הילדים בבית. יש לי תינוקת בת חצי שנה. 87 ימים, 2,080 שעות שאנחנו נמצאים בסיוט מתמשך. אין לנו לילה, אין לנו יום, אין לנו צוהריים. אין לנו מושג מה עובר הילד הזה. האם הוא חי או מת. נפל לוואדי? לתהום? אני לא יודעת מה לחשוב”.

יצוין, כי רק לאחר לחץ ציבורי מצד המשפחה ועסקנים, פתחה המשטרה בחיפושים נרחבים אחר הנעדר – ומפכ”ל קובי שבתאי הכריז על הקמת צוות חקירה מיוחד לאיתור הנער. הצוות הוקם ביחידה לחקירת פשעים במרחב שומרון, לצד צוות נוסף מאגף החקירות והמודיעין.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לא מאמינים למשטרה בשקל
    28/06/2022 15:06
    שום התפתחות
  1. שלא ייטייחו את הפרשה לאחר הפאדיחות שהם עשו עם ההורים המסכנים של הילד הזה שהלוואי וימצאו אותו חי ובריא אמן בעזרת השם