השר יועז הנדל רתח כשגילה ה’דיל’ עם החרדים: “בושה לממשלה”

במסגרת הסיכומים בין הקואליציה לאופוזיציה הוסכם לקדם את הצעת החוק שתבטל את רפורמת הסלולר של שר התקשורת הנדל תקף: "בושה לליכוד ולש"ס שפועלים למען המונופול של העסקנים, ונגד הציבור"
אריה ריבקינד
כ"ט סיון התשפ"ב / 28.06.2022 11:23

שר התקשורת יועז הנדל רותח: במסגרת סיכומים בין הקואליציה לאופוזיציה, על פיזור הכנסת ויציאה לבחירות נוספות, הוחלט לקדם את חוק ‘הקומה הכשרה’ בקריאה ראשונה.

רחצה בטוחה בים: כל מה שאתם צריכים לדעת על הבילוי בחופים

הבוקר ועדת הכלכלה תכין את הצעת החוק לקריאה ראשונה במליאה.

הצעת החוק – אשר למעשה מבטלת את הרפורמה של השר – עברה בקריאה טרומית וכעת אישורה בקריאה ראשונה יבטיח את החלת ‘דין רציפות’ לקדנציה הבאה,  שכן אם בכנסת ה-25 יזכה ‘גוש נתניהו’  לרוב, לא יצטרכו להתחיל בחקיקה מחדש.

בנוסף, העברת החוק בקריאה ראשונה תאפשר לעותרים נגד הרפורמה – עתירה שכבר הוגשה – להציג לבג”ץ שהכנסת העבירה את ביטול הרפורמה בקריאה ראשונה ולכן צריך להקפיא את הכניסה של הרפורמה לפועל.

השר הנדל זעם על הסיכום בין הקואליציה לש”ס: “ההסכמות עם דרעי (שאמור להיות מחוץ לפוליטיקה) על חוק שמונע מהחרדים ניוד מספרים, הן בושה לממשלה שפעלה היטב בכהונתה. ‏

“בושה לליכוד ולש”ס שפועלים למען המונופול של העסקנים, ונגד הציבור. ‏הסכמות הן לא תירוץ. ‏זו רק קריאה אחת ותהיה לחרדים אפשרות לנייד מספרים בעוד חודש”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ליועז יש שריטה
    28/06/2022 15:17
    מכ
  1. ביחס לחרדים. מה קרה שם בישיבה?