הוא חוזר: סילבן שלום יתמודד בפריימריז של מפלגת הליכוד?

השר לשעבר שהתמודד מול נתניהו לראשות המפלגה ורצה להיות נשיא המדינה אך פרש בגלל החשדות נגדו, שוקל לשוב לקלחת הפוליטית ולהתמודד בפריימריז של הליכוד
חרדים 10
כ"ט סיון התשפ"ב / 27.06.2022 22:49

השר לשעבר סילבן שלום שוקל להתמודד בפריימריז של מפלגת הליכוד – כך אמר למספר פעילים ששוחחו איתו בנושא. על פי הדיווח של מתי טוכפלד בישראל היום, שלום יודיע על החלטתו אחרי פיזור הכנסת.

סילבן שלום היה במשך שנים ארוכות בכיר במפלגת הליכוד, ואף התמודד מול בנימין נתניהו על ראשות המפלגה אך הפסיד כאשר קיבל 33% מהקולות לעומת 44 אחוזי תמיכה בנתניהו.

שלום כיהן כמשנה לראש הממשלה, סגן ראש הממשלה, ושורה של תפקידי שר בהם בכירים כמו שר האוצר, שר החוץ ושר הפנים – וגם בתפקידים בכירים פחות כמו השר לפיתוח הנגב והגליל, שר התשתיות, השר לשיתוף פעולה אזורי ועוד.

לפני כעשור רצה להתמודד על נשיאות המדינה אך לא קיבל את תמיכת נתניהו ומפלגת הליכוד. באותו הזמן, החלו לצוץ נגדו חשדות על התנהגות בלתי הולמת מול נשים, והגיעו תלונות למשטרה, אך על עבירות ישנות לכאורה.

שנתיים לאחר מכן, אישר היועץ המשפטי לממשלה דאז, יהודה וינשטיין, לפתוח נגדו בחקירה – ושלום התפטר ופרש מהחיים הפוליטיים. החקירה לא הבשילה והיועץ המשפטי לממשלה הקודם, אביחי מנדלבליט, סגר את התיק.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות