סמוטריץ: ישן 3 שעות בלילה כדי להקים ממשלה, ליברמן סוכן כאוס

יו"ר מפלגת הציונות הדתית חשף בסיעה: "ננסה לדחות את פיזור הכנסת בשבוע. ננקוט כל צעד פרלמנטרי שברשותנו" • "לפיד גדול האופורטוניסטים - רוצה להיכנס ללשכת ראש הממשלה" • השיב להשתלחות של השר ליברמן: "איש מפיץ רעל. צריך להתעלם ממנו לחלוטין, הוא קוריוז מסוכן"
אריה ריבקינד
כ"ח סיון התשפ"ב / 27.06.2022 16:02

יו”ר הציונות הדתית ח”כ בצלאל סמוטריץ’ ספר היום (שני) בפתח ישיבת סיעתו, על המאמצים שלו להקמת ממשלה חילופית עוד בכנסת הזו.

רחצה בטוחה בים: כל מה שאתם צריכים לדעת על הבילוי בחופים

סמוטריץ’: “לפיד גדול האופורטוניסטים – רוצה להיכנס ללשכת ראש הממשלה. אני ישן שלוש שעות בלילה כדי לפצח את האתגר הזה ולהקים ממשלה רחבה, ציונית ולאומית עוד בכנסת הזו. אני אומר ללפיד ולניר אורבך: תנו לתהליכים האלה להבשיל. זה אפשרי. משיחות שלי עם כולם אני מבין שכולם מבינים את ההשלכות ההרסניות של בחירות למדינת ישראל.

“אנשים שבמשך שנה שלמה הטיפו על הצורך למנוע בחירות, תוך כדי הפניית עורף לכל הערכים וההבטחות, הצדיקו הקמת ממשלת שמאל קיצונית שמסתמכת על האחים המוסלמים, וממהרים לבחירות כדי שאף אחד לא יקים עכשיו ממשלה לאומית עוד בכנסת הנוכחית. יש כאן חוסר אחריות אדיר למדינת ישראל”.

סמוטריץ’  גילה: “סיכמנו בישיבת ראשי האופוזיציה לעשות הכל כדי לדחות את פיזור הכנסת לשבוע הבא ובימים האלה נהפוך כל אבן כדי למנוע את ההליכה המיותרת הזו לבחירות”.

הוא הדגיש:  ”ננקוט כל צעד פרלמנטרי שברשותנו”.

על אותם ראשי מפלגות שמחרימים את נתניהו אמר סמוטריץ’: “מי שלא יכול להתגבר על משקעים אישיים שילך, הוא לא ראוי להיות איש ציבור. יש רוב לימין בכנסת הזו, נהפוך כל אבן נגד הליכה לבחירות. אני רואה לזה סיכוי גדול, לא יודע להבטיח הבטחות. קורא לסער, אלקין שאשא ביטון, שרן השכל – גלו מנהיגות”.

הוא התייחס להשתלחות של יו”ר ישראל ביתנו על הציונות הדתית – ואמר: “הוא סוכן כאוס. איש מפיץ רעל. צריך להתעלם ממנו לחלוטין, הוא קוריוז מסוכן”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שאשא ביטון ואבידר בתוספת ימינה מלבד בנט יוצא לדרך
    27/06/2022 16:14
    גגג
  1. כהנא ובנט יטרפדו כל מהלך .