משה גפני: “אנחנו לא נהיה ילדים טובים, אבל אנחנו עם הליכוד”

אחרי שמיקי זוהר הגיב בזילזול ואמר "החרדים יישבו איתנו בקואליציה כמו ילדים טובים" - יו"ר יהדות התורה הגיב: "אנחנו רוצים שנתניהו יהיה ראש הממשלה, אנחנו עם הליכוד, למרות האמירה הלא חברית הזו‎"
אריה ריבקינד
כ"ח סיון התשפ"ב / 27.06.2022 13:21

יו”ר יהדות התורה ח”כ משה גפני התייחס בצהרים (שני) לאמירה הבוטה של ח”כ מיקי זוהר מהליכוד כי “החרדים ישבו איתנו כמו ילדים טובים”.

רחצה בטוחה בים: כל מה שאתם צריכים לדעת על הבילוי בחופים

“אנחנו לא נהיה ילדים טובים, יש לנו את העמדות שלנו,, אמר גפני בראיון לתכנית ‘בחצי היום’ ברשת ב’. “אנחנו רוצים שנתניהו יהיה ראש הממשלה, אבל כל הספינים לגבי עם מי נשב – אנחנו עם הליכוד, למרות האמירה הלא חברית הזו‎”.

גפני הוסיף: “אני עדיין רואה אפשרות לממשלה חלופית ולא בחירות, אמנם פחות אופטימי מבשבוע שעבר, אבל עדיין עושה כל מאמץ. אני לא מזלזל בבעיות, יש לגוש שלנו רוב מוצק בכנסת ואם כולם היו יחד היה אפשר להרכיב ממשלה”‎.

מוקדם יותר היום הגיב ח”כ מיקי זוהר, בריאיון לינון מגל ובן כספית ברדיו 103FM, על אמירות החרדים כי יו”ר כחול לבן בני גנץ יהיה הראש הממשלה הראשון ברוטציה: “הם עושים שגיאה באמירה הזו. הם פוגעים בסיכוי שלהם להיות בקואליציה הבאה. לחרדים יש תקרת זכוכית של 16 מנדטים, רק הליכוד יכול להביא את המנדטים להשלמת קואליציה ל-61”.

זוהר הוסיף: “הם מונעים מאיתנו לעשות את זה בזה שהם מדווחים שגנץ יהיה ראש ממשלה. אני אומר לך שבני גנץ לא יהיה ראש ממשלה ואגיד גם מה יעשו החרדים – כמו ילדים טובים הם יישבו איתנו בקואליציה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    רוצים הכל בלי לתת כלום.
    27/06/2022 19:56
    גדי
  1. אין אבולוציה