זוהר: “גנץ לא יהיה רה”מ, החרדים יישבו איתנו כמו ילדים טובים”

חבר הכנסת מיקי זוהר תקף את הבכירים החרדים שאמרו כי אם נתניהו לא ישיג קואליציית 61, הם יציעו רוטציה עם כחול לבן • "הם עושים שגיאה עצומה, פוגעים בסיכוי שלהם להיות בקואליציה"
חרדים 10
כ"ח סיון התשפ"ב / 27.06.2022 11:31

חבר הכנסת מיקי זוהר מהליכוד העריך היום (שני) כי בבחירות הקרובות תגיע מפלגתו לשיא מצביעים.

רחצה בטוחה בים: כל מה שאתם צריכים לדעת על הבילוי בחופים

על אמירות החרדים כי יו”ר כחול לבן בני גנץ יהיה הראש הממשלה הראשון ברוטציה אמר זוהר בריאיון לינון מגל ובן כספי ברדיו 103FM: “הם עושים שגיאה באמירה הזו. הם פוגעים בסיכוי שלהם להיות בקואליציה הבאה. לחרדים יש תקרת זכוכית של 16 מנדטים, רק הליכוד יכול להביא את המנדטים להשלמת קואליציה ל-61”.

זוהר הוסיף: “הם מונעים מאיתנו לעשות את זה בזה שהם מדווחים שגנץ יהיה ראש ממשלה. אני אומר לך שבני גנץ לא יהיה ראש ממשלה ואגיד גם מה יעשו החרדים – כמו ילדים טובים הם יישבו איתנו בקואליציה”.

גורמים בכירים ביהדות התורה וש”ס הבהירו אמש כי אם בנימין נתניהו לא ישיג רוב של 61 בבחירות הקרובות, הם יציעו רוטציה עם כחול לבן שבה יהיה בני גנץ ראשון.

בחדשות 12 דווח, כי המטרה של אותם גורמים היא להלחיץ את נתניהו, כאשר הסיכויים לאי אמון ולממשלה חלופית בכנסת הזו אינם גבוהים. החרדים לא יכולים להרשות לעצמם עוד סיבוב באופוזיציה, כאשר אף אחד לא חושב ברצינות שישבו עם לפיד וליברמן.

במקרה שבו בלוק נתניהו לא משיג 61 החרדים יבואו לבני גנץ ויציעו לו לעמוד בראש הממשלה יחד עם גוש הימין, אולי למעט בן גביר. בנימין נתניהו יהיה ראש הממשלה החליפי, עם או בלי רוטציה.

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות