איש התקשורת מזלזל: נבחרי הליכוד ברמה אינטליגנטית נמוכה

איש התקשורת גדי סוקניק התארח בתוכנית הבוקר של רשת 13 ושיבח את מועמדי 'יש עתיד שממנה יאיר לפיד, לעומת ח"כי הליכוד: "רמה נמוכה של אינטלגנציה, של תרבות, של תרבות שיח" • ניר ברקת: "תתבייש לך!" • אשת תקשורת: "ממש מתעקשים לעזור לליכוד לאסוף עוד כמה מנדטים"
חרדים 10
כ"ח סיון התשפ"ב / 27.06.2022 11:08

איש התקשורת גדי סוקניק התארח בתוכנית הבוקר של רשת 13 ושיבח את מועמדי מפלגת ‘יש עתיד’, אותם ממנה יאיר לפיד – תוך שהוא מבזה את ח”כי הליכוד שנבחרים בפריימריז.

רחצה בטוחה בים: כל מה שאתם צריכים לדעת על הבילוי בחופים

בתחילת דבריו אמר סוקניק, מגיד חדשות לשעבר, כי יש עתיד היא “מפלגה לא דמוקרטית, יש להם שליט יחיד שקובע את הרשימה”.

בהמשך אמר על הליכוד: “תבדוק את הגוף שבוחר בהם, נגיד מרכז הליכוד. הוא רצוף אינטרסים, נגוע בכל נגעי העולם והנבחרים הם בהתאם. אני משתדל להגיד זאת כאזרח אוביקטיבי, הם ברמה נמוכה בהרבה מהנבחרים של יש עתיד. זאת רמה נמוכה של אינטלגנציה, תרבות, שיח”.

בשלב זה המראיין שאל: “חברי הכנסת מהליכוד אינטיליגנטיים פחות מאלה של יש עתיד?”

בתגובה אמר סוקניק: “הממוצע, תבדוק את האנשים”.

המראיין: “איך אפשר לבדוק?”

סוקניק ענה: “כל מסורת הצרחות והאלימות בכנסת, תבדוק מי עושה זאת כבר שנים. ליש עתיד יש רמה גבוהה יותר, הם עושים הרבה יותר למען הציבור. במובן הזה לפיד עושה עבודה טובה”.

ראש האופוזיציה ויו”ר הליכוד, ח”כ בנימין נתניהו, תקף: “האמירה המתנשאת והמקוממת של גדי סוקניק, שמזלזל באינטליגנציה של מצביעי הליכוד, מצטרפת להסתה של יאיר לפיד וגורמים בשמאל נגד מצביעי הליכוד מזה שנים. מצביעי הליכוד הם חכמים וחדים, ציוניים ופטריוטים עם לב זהב. הגזענות הזאת עוברת כל גבול. אני מצפה מגדי סוקניק להתנצל על דבריו מייד”.

ח”כ ניר ברקת הגיב: “גדי סוקניק, תתבייש לך! הליכוד היא המפלגה הדמוקרטית הגדולה היחידה בישראל. נבחרי הליכוד הם מהטובים והחרוצים בכנסת. אני גאה להיות ליכודניק וגאה להיות חלק מנבחרת מנצחת שמייצגת את עם ישראל נאמנה. נגמרו הימים שנעבור לסדר היום על הגזענות!”

ח”כ קטי שטרית הגיבה: “גרבוז, קוטלר, סוקניק ושאר הגזענים והמתנשאים, מצביעי הליכוד מתנשאים על ההתנשאות שלכם ובזים לכם. ותודה על כך שאתם מוסיפים לנו מנדטים”.

ח”כ אורלי לוי אבקסיס: “גדי סוקניק וסגנונו הבוטה הוא ההוכחה לכך שגזענות יכולה להיות מוגשת בעטיפה יפה ו’מתורבתת’, אך יהירה, מנותקת ומזעזעת לאין ערוך. סוקניק, אל תטרח אף להתנצל. מאסנו ברוטינה הידועה מראש. העם יאמר את דברו”.

אשת התקשורת ענבל רץ גלימור הגיבה: “מקסים. הם ממש ממש אבל ממש מתעקשים לעזור לליכוד לאסוף עוד כמה מנדטים לקראת הבחירות ועל הדרך מחזקים את טענתו של אבישי בן חיים. די, תמשיכו.

איש התקשורת רמי יצהר הגיב: “אחרי שגדי סוקניק הצהיר באולפן טלוויזיה שבו התארח כי רמת האינטיליגנציה של נבחרי הליכוד נמוכה בהרבה מאלה של הח״כים במפלגתו של לפיד – הריני להודיע כי רמתם של מגישי החדשות הנוכחיים גבוהה לאין שיעור מהלשעברניקים הנודניקים שדעתם נחשבת כקליפת השום ורק מטומטמים עוד מתעניינים מה דעתו”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות