בן גביר קרא לאוסמה סעדי “אתה מחבל” – ונזרק מהוועדה • צפו

ח"כ איתמר בן גביר הוצא מדיון ועדת החוקה על "חוק הנאשם" רגע לפני צאתו, אמר ליו"ר הוועדה, ח"כ גלעד קריב: "הפכת את הוועדה לקרקס"
אריה ריבקינד
כ"ז סיון התשפ"ב / 26.06.2022 11:28

בוועדת החוקה של הכנסת מתקיים הבוקר (ראשון) דיון סוער סביב ‘חוק הנאשם’, למרות שהצעת החוק ‘הצפון קריאני’ טרם הוגשה לאישור המליאה ולא התקיימה הצבעה עליה.

רחצה בטוחה בים: כל מה שאתם צריכים לדעת על הבילוי בחופים

בדיון התנהלו חילופי דברים קשים בין האופוזיציה לקואליציה. באחד המקרים התעמת ח”כ איתמר בן גביר עם ח”כ אוסמה סעדי מהרשימה המשותפת.

סעדי אמר בדיון: “כחבר ועדת החוקה האולם הזה בשנה האחרונה אף פעם לא היה מלא כמו היום, עם פנים שאף פעם לא הגיעו לכאן. עכשיו מדברים על דמוקרטיה ועל פיגוע בדמוקרטיה. צר לנו שהדיון הזה הוא מעט מידי מאוחר מידי, כבר שנה אני וחבריי עם אלי אבידר, גבי לסקי ואחמד טיבי מנסים ללחוץ על הממשלה, על ראש הממשלה החליפי בעניין ההצעה.

“איפה הייתם שנה שלמה? בגלל שמישהי שמה וטו? עכשיו אתה מנסה לקיים דיון אבל אין דיון כי אין הצעת חוק אפילו. יש לנו הצעת חוק שעולה היום לוועדת שרים והודענו שיש לכם 6 קולות של הרשימה המשותפת”.

ח”כ איתמר בן גביר התפרץ לעבר סעדי ואמר לו: “אתה מחבל, תומך טרור, לך לסוריה”

במקום פרצה מהומה ויו”ר הוועדה ח”כ גלעד קריב, הורה להוציא את ח”כ בן גביר מהדיון. “לא יישב כאן חבר כנסת ויקרא לח”כ אחר מחבל. יקרא ח”כ אחד לאחר מחבל הוא ימצא עצמו מחוץ לחדר הוועדה”.

בצאתו אמר ח”כ בן גביר ליו”ר הוועדה: “הפכת את הוועדה לקרקס”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות