מקלב: אם נתניהו לא יזכה ברוב – נעשה הכל שלא נשב באופוזיציה

איום על הליכוד מצד יהדות התורה? ח"כ אורי מקלב: "אם המערכת הבחירות הזו לא תביא תוצאה - נעשה את כל החיבורים האפשריים, כדי שלא נשב באופוזיציה, גם מעבר למסגרות הקיימות היום" על ליברמן: "נצטרך לשקול ולהחליט האם להגיב לו במערכת הבחירות או לא"
חרדים 10
כ"ז סיון התשפ"ב / 26.06.2022 09:45

ח”כ אורי מקלב מיהדות התורה שולח הבוקר (ראשון) מסר חד לליכוד ומצהיר, כי אם בנימין נתניהו לא ישיג רוב לאחר הבחירות להקמת ממשלה – מפלגתו תחתור להיות חברה גם בקואליציה שתקום, כולל מפלגות כמו תקווה חדשה או כחול לבן.

רחצה בטוחה בים: כל מה שאתם צריכים לדעת על הבילוי בחופים

בראיון ל’קול ברמה, אמר מקלב: “מה אם נתניהו לא ישיג 61? האפשרות הזאת של נתניהו לא תחזור על עצמה. אחרי הבחירות נעשה את כל החיבורים האפשריים כדי שלא נשב באופוזיציה גם מעבר למסגרות הקיימות היום. אם המערכת הבחירות הזו לא תביא תוצאה – זה יצריך מאיתנו חשיבה אחרת.  נגלה גמישות יתר כדי להקים קואליציה”.

עם זאת, הוא תקף בחריפות את הממשלה הנוכחית והגן על בנימין נתניהו.

“הם פוסלים את נתניהו ללא סיבה, הם פוסלים את נתניהו על שחיתות, אך בקואליציה שלהם יושב המושחת הגדול ביותר, הוא בניו וחתנו מושחתים מהיסוד. כל מקורביו נעצרו ונחקרו, רשימת ניגוד העניינים שלו כוללת חצי מדינה והם מדברים על נתניהו?

“הוא שר אוצר מנותק שחיי עם אוליגרכים, לא יודע מהו שכר דירה וכמה עולה נסיעה באוטובוס”.

הוא הוסיף: “השנאה של ליברמן גזענית לציבור החרדי, הוא אדם מסוכן. אך ברשימת ניגוד העניינים שלו נמצאים כמה חרדים, כאשר זה מגיע לכסף שלו החרדים האלה טובים לו, אך הכסף של אזרחי ישראל זול בעיניו”.

לדבריו, “ליברמן פנה אלי והתלונן על כך שאנחנו לא תוקפים אותו. נצטרך לשקול ולהחליט האם להגיב לו במערכת הבחירות או לא”.

הח”כ מיהדות התורה הדגיש: “אנחנו חיים היום בנס, אחרי שהתקשורת מאתרגת אותם והיועמ”ש שלהם מגבים אותם. אין להם קווים אדומים”.

על הורדת אחוז החסימה אמר: “אין היתכנות לחוק הורדת אחוז החסימה בסד הזמנים הנוכחי. אנחנו צריכים לשקול מה החוק הזה יעשה לכל המפה הפוליטית, אנחנו אחראים וניקח את כל השיקולים בחשבון לא רק את השיקולים הפנימיים שלנו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות