גדעון סער: אין אפשרות לממשלה חילופית, אני לא ארוץ עם בני גנץ

שר המשפטים מצהיר כי מפלגת תקווה חדשה תרוץ באופן עצמאי בבחירות הקרובות, ומתכוון לנסות ולקדם את חוק הנאשם
אריה ריבקינד
כ"ז סיון התשפ"ב / 26.06.2022 08:47

שר המשפטים, גדעון סער, מצהיר הבוקר (ראשון), בראיון  לאריה גולן בתוכנית ‘הבוקר הזה’ ברשת ב’,  כי מפלגת תקווה חדשה אינה מתכוונת לרוץ יחד עם מפלגת כחול לבן בראשותו של בני גנץ בבחירות הקרובות.

רחצה בטוחה בים: כל מה שאתם צריכים לדעת על הבילוי בחופים

“תקווה חדשה רצה לבחירות האלה בהנהגתי. אני משוכנע בהצלחתנו”, טען סער.

הוא התייחס לעובדה שמפלגתו מקבלת מספר מנדטים נמוך מאוד בסקרים: “בכל הסקרים שהתפרסמו השבוע אנחנו עוברים. אני לא מציע להתרשם יותר מדי, אני בטוח ביכולת שלנו להצליח. הצגנו לציבור מפלגה שעומדת בהתחייבויותיה והציגה יכולת ביצוע, לפי מחקר שיצא אנחנו המפלגה שמימשה הכי הרבה מהמצע שלה”.

סער פסל הקמת ממשלה חלופית בראשות בנימין נתניהו כדי למנוע בחירות. “אנחנו אמרנו במערכת הבחירות הקודמת שצריך להחליף את השלטון, ואני לא חושב שיש היתכנות לממשלה חלופית כשמתעקשים לשים את אותו מועמד שפעם אחר פעם לא משיג רוב. אם הם היו פתוחים לחילופים, אולי היינו מגיעים לתוצאות אחרות”.

השר ציין כי הוא מתכוון לקדם בכל כוחו את חוק הנאשם לפני פיזור הכנסת. “אני ותקווה חדשה תומכים בחוק הנאשם ונצביע בעדה בוועדת השרים לחקיקה. סיעת ימינה התנגדה כל השנה, זה לא רק עכשיו בגלל שזה ברגע האחרון. היא זו שמנעה את חקיקת החוק הזה, כל השותפות האחרות בקואליציה רצו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות