קידום אתרים ב-2022: טיפים, תחזיות, ולאן הרוח נושבת • מדריך מלא

המדריך המלא לקידום אתרים: כל הטיפים, כל התחזיות וכל הניסיונות לנבא לאן נושבת הרוח ומה יהיה השלב הבא בשוק הקידום הדיגיטלי
תוכן שיווקי
כ"ד סיון התשפ"ב / 23.06.2022 20:57

ב-2022 זו כבר עובדה מוגמרת – העולם שלנו עבר שינוי משמעותי בדרך העבודה שלו, גם בפרסום ובדרכים להרוויח כסף. לא עוד ניסיונות לקניית שטחי פרסום על לוחות חוצות ולא עוד ניסיונות להיות ראשונים במדריך הטלפונים. היום העולם עובד ברשת, ובעיקר בגוגל, וכבר ידוע שמי שלא שם – פשוט לא קיים.

אנחנו מגישים לכם את המדריך המלא לקידום אתרים. כל הטיפים, כל התחזיות וכל הניסיונות לנבא לאן נושבת הרוח ומה יהיה השלב הבא בשוק הקידום הדיגיטלי.

בדקו היטב – האם עדיף קידום אתרים אורגני או קידום אתרים ממומן

אלו שתי האופציות המוכרות והידועות בשוק כיום. לכל הזדמנות, לכל עסק ולכל מטרה מתאים קידום מסוג אחר, ולכן השלב הראשון הוא הגדרת הצרכים ובחינתם כדי להתאים את סוג הפרסום למטרה שאותה רוצים להשיג.

גם בשנת 2022 קידום אורגני דורש עבודה איטית יותר, אך בסופו של דבר עשוי להחזיק לזמן ארוך יותר, בעוד שקידום ממומן עשוי להגיע מהר יותר לעיניו של הלקוח, אך האפקט עשוי להיות של ‘זבנג וסיימנו’, מהיר וזמני, ולכן כל השאלה היא מה מטרת העל – קידום מהיר וממוקד או איטי אך ארוך טווח.

תוכן תוכן תוכן – גם בשנת 2022 יש כבוד למילה הכתובה, אבל כבוד מסוג אחר. התוכן כרגע הוא השולט על השוק וככל שהתוכן יהיה מקורי יותר, עם מילות מפתח רלוונטיות יותר, הסיכוי לקדם את העסק בקידום אורגני גדול הרבה יותר. לכן מדובר בתנאי חשוב מאוד שאסור, פשוט אסור, לזלזל בו.

לעקוב מקרוב אחרי התחרות – נראה כי טרנדים בעולם קידום אתרים אורגני תופסים תאוצה במהירות ולכן חשוב מאוד להקפיד לעקוב אחרי המתחרים, האתרים המתחרים או בעלי החברות המתחרות, כדי לבדוק האם מתפתח טרנד בקידום אתרים ולא להיות האחרונים שמצטרפים לחגיגה.

לעקוב אחרי השינויים בפלטפורמות – מדי תקופה משנה גוגל ומשנים פלטפורות ומנועי החיפוש השונים את הכללים לפרסום ונראה כי לא בלתי סביר שבעתיד שינויים אלו יהיו אפילו תכופים יותר. חשוב להיות מאוד מפוקסים ובמעקב צמוד אחרי הכללים המשתנים כדי שלא לפספס. כך למשל יכולה גוגל להחליט על שינוי בהגדרות של קבוצות ייעודיות לטרגוט של הפרסום ובכך לחסל בן רגע עבודה של תקופה ארוכה.

אמינות – זו אולי מילת המפתח היום ובעתיד הנראה לעין. אחרי שכולם עלו על השיטה וקידמו את האתרים שלהם בגוגל, החליטו בפלטפורמות כי האתרים המוצלחים ביותר של בעלי העסקים הטובים ביותר הם אלו שהצליחו לקנות את אמונו של הצרכן ולכן כל כך חשוב להשקיע בייצור האמינות הזו. את האמינות מייצרים באמצעות ביקורות חיוביות רק מאנשים שרכשו מוצרים באתר למשל ולכן אתרים כמו שיין או איביי נחשבים לאתרים בעלי רמת אמינות גבוהה ומקודמים.

אתר – ככל שהאתר יהיה מושקע יותר, מהיר יותר, מותאם ליותר פלטפורמות, כך יותר אנשים יסמכו עליו, יקליקו עליו וירצו לבקר בו וכך הוא יצליח להיות מקודם גבוה יותר בתוצאות החיפוש ברשת ובעיקר כך תהיה תנועה חוזרת של אנשים שוב ושוב אל האתר – מה שיוכיח לגוגל כי מדובר באתר אמין ומומלץ על ידי אנשים.

בגדול, כל מטרתו של בית העסק היא לייצר שיח באתר שלו,  שיח של אנשים אמיתיים, על מוצר אמיתי שאתר אמיתי ומוצלח מוכר. ככל שהמטרה הזו תושג, יוכל בית העסק להיות מרוצה יותר כי הקידום האורגני של האתר בחיפוש ברשתות יהיה מוצלח יותר ואיכותי יותר.

לעוד מידע ניתן להיכנס לבלוג קידום אתרים אורגני של Seolinks

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    קידום אתרים
    04/07/2022 17:24
    קורין
  1. קידום אתרים בגוגל הולך ונעשה קשה כל שנה, במיוחד עם קצב העדכונים של גוגל. אני ממליץ בחום על SEO co לקידום אתרים בגוגל.