בנו של הרב משה יזדי חשוד שביצע מעשה חמור באחת מקורבנות אביו

בית המשפט העליון התיר לפרסם: ליאור יזדי חשוד שביצע מעשה חמור במיוחד באישה שנפלה קורבן למעשיו של אביו, הנאשם בעבירות של מעשים חמורים ובהונאה של כמה נשים • יזדי הבן חשוד גם בבידוי ראיות, שיבוש מהלכי משפט ואיומים מעצרו הוארך בחמישה ימים
חרדים 10
כ"ד סיון התשפ"ב / 23.06.2022 20:19

המשטרה הגישה הצהרת תובע נגד ליאור יזדי, בנו של הרב משה יזדי, מנהיג קהילת ‘עמודי השלום’, הנאשם בעבירות שח מעשים חמורים ובהונאה של כמה נשים.

רחצה בטוחה בים: כל מה שאתם צריכים לדעת על הבילוי בחופים

היום (חמישי) התיר בית המשפט העליון לפרסם כי על-פי החשד, יזדי הבן ביצע מעשה חמור במיוחד  לפני מספר שנים, באישה שנפלה קורבן גם למעשיו של אביו.

בנוסף, הוא חשוד בבידוי ראיות, שיבוש מהלכי משפט ואיומים. בימים הקרובים צפויה הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום.

מעצרו הוארך בחמישה ימים.

עורכי הדין דוד הלוי ויהודה שושן, המייצגים את ליאור יזדי, אמרו לחדשות 13: “מדובר בתלונה רצופת חורים ופריכות. מרשנו עומד על חפותו ואנו שבעי רצון, כי מאמצנו הובילו לשחרורו המיידי ממעצר. נעיר כי על אף הצהרת תובע, שניתנה בתיק זה לצורך הגשת כתב אישום, הפרקליטות נהגה בהגינות והחליטה בצעד אמיץ לחזור בה ולהימנע מהגשת כתב אישום על מנת לשקול עניין זה מחדש תוך שמיעת עמדתנו בענין הראיות הקיימות. אנו רוצים להאמין כי בסופו של יום לא יוגש כתב אישום כנגד מרשנו”.

עו” ד אריאל עטרי, המייצג את המתלוננת, מסר בתגובה לחדשות 13: “מדובר במקרה קשה בו בן הולך בעקבות אביו ואונס בברוטליות בת בקהילה. החשוד הוסיף חטא על פשע וזייף ראיות בניסיון לטשטש את עקבות מעשיו. אנו מצפים שהפרקליטות תעמיד את הבן לדין ותגיש נגדו כתב אישום בגין עבירה של אינוס ממש כפי שנהגה באביו שעצור, כעת, מאחורי סורג ובריח”.

לפני חודש הוגש בבית המשפט המחוזי בירושלים כתב אישום נגד הרב משה יזדי, שנעצר יחד עם שניים ממקורביו בעקבות תחקיר חדשות 13, בחשד לביצוע עבירות חמורות במיוחד  כלפי נשים חוזרות בתשובה.

יזדי נאשם גם בניצול תלות נפשית שמקורה בייעוץ, קשירת קשר לביצוע פשע, איסור הלבנת הון, מניעת דיווח, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות ועוד.

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    די די די
    23/06/2022 21:36
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. די עם הרב זה רב זה? די עם התמימות… זבל בן זבל, חמור בן חמור, כלב בן כלב, מנאף בן מנאף, ומה לא!!! גועל נפש פוי מעניין מי הדריך את מי הכלב או הבן של הכלב.
    ואחרי כל זה איך אתם כותבים עליו רב בושה לכם!!!

  2. כצפוי
    24/06/2022 00:33
    דוד
  3. התפוח לא נפל רחוק מהעץ

  4. רב? הגזמתם לא הספיק לכם ״הרב״ חיים ולדר?
    24/06/2022 03:24
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  5. תתעוררו חצי מבני ברק נאנסה בילדות לא הספיק?

  6. רב מלשון זכר בלבד
    25/06/2022 22:12
    גגג
  7. מה קשור רב ??

    מבלי לפגוע בחזקת החפות העומדת לכל אדם טרם הורשע .

    רב הוא לא ולא היה.

    הכול לייצר כותרת צבעונית ולהעצים החילול ה’