סמוטריץ’ נגד בנט: מה ג’נטלמני בלתקוע סכין בגב לשקד וקארה?

יו"ר מפלגת הציונות הדתית: "כל ההצדקה של בנט להפניית העורף שלו להבטחות, לערכים ולבוחרים הייתה שצריך יציבות. עכשיו הוא דוהר לבחירות הכי מהר שאפשר, כדי שאף אחד לא יצליח להרכיב ממשלה אחרת. זה חושף את הצביעות שלו" • "אנחנו הופכים כל אבן כדי להצליח לעשות את זה"
חרדים 10
כ"ד סיון התשפ"ב / 23.06.2022 10:43

ח”כ בצלאל סמוטריץ’, יו”ר הציונות הדתית, טוען כי ראש הממשלה נפתלי בנט “דוהר לבחירות”, כדי שלא תוקם ממשלה בכנסת הנוכחית.

רחצה בטוחה בים: כל מה שאתם צריכים לדעת על הבילוי בחופים

בראיון לרשת ב’ אמר סמוטריץ’: “כל הצדקת בנט להפניית העורף שלו להבטחות, לערכים ולבוחרים הייתה שצריך יציבות. עכשיו הוא דוהר לבחירות הכי מהר שאפשר כדי שאף אחד לא יצליח להרכיב ממשלה אחרת. זה חושף את הצביעות שלו. אני עם עבאס לא אשב בקואליציה, לא מוכן להיות תלוי בהם”.

סמוטריץ’ לא מתרשם מהדרך הג’נטלמנית שבה בנט מעביר ללפיד את המפתחות: “מה ג׳נטלמני בלתקוע סכין בגב לאילת שקד ואביר קארה, ולתת להם לשמוע מהתקשורת שיש בחירות?”

הוא הוסיף: “אנחנו הופכים כל אבן כדי להצליח לעשות את זה. ואני קורא לחברי הכנסת – תבינו שיש מדינה לנהל ותבינו שיש אזרחים שמצפים מאיתנו לגלות אחריות. אני עובד על זה מאוד קשה ומוכן לעשות הרבה מאוד ולשלם מחירים ברמה האישית כדי שזה יקרה”.

יו”ר הציונות הדתית דוחה את הביקורת על עמיתו יו”ר עוצמה יהודית: “אני מקווה שאיתמר בן גביר יהיה שר טוב מאד. הוא חכם ומוכשר, ושיח הלגיטימציה הזה מביך ולא דמוקרטי.

“הימין צריך לרוץ בבחירות האלו באפס סיכונים, מכיר את שיקלי וסומך עליו שהוא אחראי, מימין לליכוד יש מקום למפלגה אחת. בנט ושקד ניסו את זה ולא עברו את אחוז החסימה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות