הפרשן עמית סגל: אלה הסימנים שמעידים שבנט יפרוש מהפוליטיקה

פרשן חדשות 12 מצביע על האינדיקציות המעידות שראש הממשלה מתכוון שלא להתמודד בבחירות הקרובות • יועציו של בנט מייעצים לו לנטוש, הסקרים מציגים נקודת פתיחה די גרועה, ובין הרכב הסיעה של בנט לבין הרכב מצביעיה - חוסר התאמה מובהק
חרדים 10
כ"ד סיון התשפ"ב / 23.06.2022 00:38

עמית סגל, הפרשן הפוליטי הבכיר של חדשות 12, הציג הערב (רביעי) שורה של סימנים המעידים, לדעתו על כך שראש הממשלה נפתלי בנט,  לא יתמודד בבחירות הקרובות.

רחצה בטוחה בים: כל מה שאתם צריכים לדעת על הבילוי בחופים

סגל מציין, כי “מקורבים לבנט מייעצים לו לפרוש ולא להתמודד לאחר השלמת המהלך לפיזור הכנסת. כל המהלך של בנט לתת ללפיד באלגנטיות את ראשות ממשלת המעבר במקום להתבזות ולהישאר בתפקיד, יכול היה להיות גסיסה מכוערת, ואותו הדבר גם לגבי ריצה של ימינה.

“אינדיקציה נוספת נמצאת בסקרים: עבור מי שמתחיל ב-4 מנדטים וזוכר שבפעמים הקודמות התחיל עם 20, 15 ו-16, זו לא נקודת פתיחה מאוד מאוד טובה. מדובר בקרב שאפשר איכשהו לנצח, אבל הוא לא אידאלי”.

סגל  מוסיף: “הדבר השלישי והמכריע הוא חוסר ההתאמה המובהק בין הרכב סיעת ימינה ובין הרכב מצביעיה. בסקר שהראינו אמש הוצגה עובדה מדהימה. כל מצביעי ימינה משתייכים לגוש המרכז-שמאל, הם לא ילכו לא לנתניהו ואפילו לא לסער, והם יצביעו יש עתיד, כחול לבן או ישראל ביתנו.

“אם בנט רוצה לשרוד, הוא צריך להיפטר מהמצביעים ולנסות איכשהו לשבור ימינה, או להיפטר מהסיעה. אחרי שאיילת שקד אמרה שהיא מוכנה לכהן תחת נתניהו ופועלת להקים ממשלה חלופית, בנוסף לסטלה ויינשטיין מנכ”לית ימינה ושירלי פינטו, אין דרך שהצעד לא יגרום למצביעים הפוטנציאליים לברוח. ומכאן, נפתלי בנט בסבירות גבוהה יודע שהוא לא יתמודד לאחר פיזור הכנסת”.

מלשכתו של בנט לא נמסרה תגובה.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות