אחרי המפגש עם הרבי מגור: מפכ”ל המשטרה פגש את המנהיג של הפלג

רב ניצב קובי שבתאי ממשיך בסבב הפגישות עם מנהיגי הקבוצות האלימות בציבור החרדי • הגיע מלווה ברב המשטרה אל הגר"א דויטש - מנהיג 'הפלג הירושלמי' • המשטרה: דנו באתגרי המשטרה ומשימותיה הרבות בשמירה על החוק והסדר
יוסף גרינבוים וחיים טוויל
כ"ג סיון התשפ"ב / 21.06.2022 22:00

במסגרת סבב פגישות שהחל מפכ”ל המשטרה לקיים עם רבנים ואדמו”רים, התקיים הערב (שלישי) מפגש ראשון מסוגו של המפכ”ל יעקב שבתאי עם הגאון רבי  אשר דויטש, מנהיג ‘הפלג הירושלמי’.

אלה השינויים במסלולי התח”צ הבין עירונית בירושלים • כל הפרטים

נראה, כי תחילה נפגש המפכ”ל עם מנהיגי הקבוצות האלימות בציבור החרדי.

רב ניצב שבתאי, שהגיע מלווה ברב המשטרה, ניצב משנה הרב רמי ברכיהו, שוחח עם הגר”א דויטש על שיתופי הפעולה של המשטרה עם החברה החרדית.

מנהיג ‘הפלג’, שתלמידיו קיימו עשרות הפגנות אלימות ברחבי הארץ בשנים  האחרונות, שמע מהמפכ”ל על הצעדים שנוקטת המשטרה בכדי להעניק שירותי משטרה טובים יותר לחברה החרדית על כל גווניה. “בנוסף דנו השניים באתגרי המשטרה ומשימותיה הרבות בשמירה על החוק והסדר”, אומרים במשטרה.

לפי המשטרה, “בהמשך צפויים מפגשים נוספים עם ראשי החברה החרדית בישראל”.

הפגישה הראשונה בסבב המפגשים שמקיים המפכ”ל התקיימה לפני שבוע עם האדמו”ר מגור, בביתו בירושלים – על רקע מסע האלימות במהלכו מאות מחסידי גור היכו באכזריות והתעללו בעשרות חסידים מקהילת ראש הישיבה מגור, הגר”ש אלתר, וחיללו בתי כנסת.

כתב חרדים 10 מציין, כי למרות שחלף כבר חודש מאז המתקפה האכזרית שהותירה אחריה פצועים רבים, ועל אף תיעודים קשים ומדממים ממצלמות אבטחה – עד כה לא ביצעה המשטרה אפילו מעצר אחד.

זאת, למרות שהוגשו עד כה מאות תלונות בתחנות המשטרה מצד המותקפים.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות