דרישה מהיועמ”ש: אישום נגד עודה, כסיף וטיבי טרם הגשת הרשימות

ארגון 'בצלמו' דורש  מהיועמ"ש לממשלה, לסיים את החקירות נגד חברי הכנסת איימן עודה, עופר כסיף ואחמד טיבי - ולהגיש נגדם כתבי אישום עוד לפני הגשת הרשימות לכנסת • "לא ייתכן שהדבר יטואטא מתחת לשטיח"
אריה ריבקינד
כ"ב סיון התשפ"ב / 21.06.2022 15:12

ארגון ‘בצלמו’ דורש  מהיועמ”ש לממשלה, גלי ביהרב מאירה, לסיים את החקירה נגד חברי הכנסת איימן עודה, עופר כסיף ואחמד טיבי מהרשימה המשותפת – ולהגיש נגדם כתבי אישום עוד לפני הגשת הרשימות לכנסת.

כדאי לאכול בריא: מתכונים בריאים לנשנושים ולארוחות משפחתיות

במכתב ששיגר עו”ד מיכאל ליטווק אל היועמ”ש, טען העו”ד כי נהוג שהיועמ”ש טרם הגשת הרשימות בודק ומנקה שולחן במטרה לבדוק האם לאשר או לפעול מועמד או רשימת מועמדים וכן לשקף לציבור האם אכן נבחרי ציבור אשמים או זכאים.

כנגד חבר הכנסת אימן עודה עומד תיק חקירת האירוע  בו דחף את ח”כ איתמר בן גביר בבית חולים. עודה נחקר על כך במשטרה אך טרם התקבלה החלטה.

כך גם לגבי המקרה בו עודה עמד בשער שכם וקרא להמרדת שוטרים ערביים.

כנגד עופר כסיף הוגשה תלונה אחרי שתועד לפני חודש מכה שוטר בדרום הר חברון. גם נגד ח”כ אחמד טיבי, אשר תועד מחלץ עצור מידי שוטר במזרח ירושלים, נפתחה חקירה.

שי גליק, מנכ”ל בצלמו: “על היועצת המשפטית לקבל עוד היום החלטה בפרשת חברי הכנסת המסיתים והאלימים. לא ייתכן שהדבר יטואטא מתחת לשטיח. אנחנו קוראים ליועמ”ש להורות על הגשת כתבי אישום וכן בקשה לפסילת מועמדים אלו מלרוץ לכנסת הבאה”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    או או זה לענין. כך צריך להיות
    21/06/2022 15:22
    מאיר
  1. אל תרפו לכו עד הסוף. נמאס מהבלופים

  2. יועמשיתתת
    22/06/2022 02:02
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. חה חה חה חה חה חי חי חי חי חי חי. ירוצו וגם יבחרו ולכל החולמים חבל לחלום, יש פג”ץ יש ברקליטות, יש פלאק משטרה עם סר סמולאניייי, מי יעיז לנגוע בנו מי פאלק אנחנו פעל הפיית של כל המידינהההה בו פלק חקירות, טבו עליכים יה זבלות בארה בארה ימשי בארה, אני כאן הריפון…