“לא שכחנו את אוסלו”: בן גביר בלם קמפיין חריף נגד דרעי

'פעילי הרב הבית' תכננו לפרסם מודעות ענק עם הכיתוב: "אריה דרעי, לא שכחנו את אוסלו" ותמונתו - לאחר שבמוצ"ש התבטא הראשל"צ נגד ח"כ בן גביר וכינה אותו "יא אהבל" • בן גביר: "נכון שלחוצים ממספר המנדטים שעוצמה יהודית מקבלת בכל סקר, אבל צריך להתנהל באחריות"
אריה ריבקינד
כ"א סיון התשפ"ב / 20.06.2022 09:49

יו”ר עוצמה יהודית, ח”כ איתמר בן גביר, ביקש לגנוז קמפיין חריף שתכננו פעילי הר הבית לפרסם נגד יו”ר ש”ס אריה דרעי, לאחר דבריו הקשים של הראשל”צ הרב יצחק יוסף בשיעורו השבועי במוצאי שבת.

כדאי לאכול בריא: מתכונים בריאים לנשנושים ולארוחות משפחתיות

הקמפיין שנגנז תקף את יו”ר ש”ס,  לאחר שבמוצאי שבת התבטא הגר”י יוסף נגד ח”כ בן גביר, כינה אותו “יא אהבל”, ותקף אותו על כך שהוא עולה להר הבית.

פעילי הר הבית שהתקוממו על פרסום הדברים תכננו לפרסם מודעות ענק בכלי התקשורת הגדולים עם הכיתוב: “אריה דרעי, לא שכחנו את אוסלו” ותמונתו של דרעי.

הפעילים טענו, כי לאחר שפוליטיקאים מש”ס החלו לתקוף את עלייתו של בן גביר להר הבית, ניתן להסיר את הכפפות ולהזכיר לאנשי ש”ס את אוסלו.

בן גביר, שלא הסכים לפרסום הדברים, אמר כי מדובר בחציית קו אדום וכי “אסור לנו לפלג את הגוש וליצור מלחמות פנימיות”.

בן גביר: “זה נכון שיש פוליטיקאים שלחוצים ממספר המנדטים שעוצמה יהודית מקבלת בכל סקר ומהפופולריות האדירה שלי ברחוב, אבל הדרך להתמודד איתם היא לא לערוך קרבות פנימיים שיזיקו לכל הימין. המטרה שלנו היא להשיג 61 מנדטים ואת ניצחון הימין, ואנחנו צריכים להיות ממוקדי מטרה ולהתנהל באחריות”.

בשבוע שעבר התקבל בן גביר בכבוד רב בבית הכנסת היזדים בביקור בשיעורו של הרב מאיר אליהו, מקום הנחשב למעוז מפלגת תנועת ש”ס בירושלים, שם מסר הגר”ע יוסף זצ”ל את שיעוריו.

יצוין, כי על פי סקר פנימי שנערך עולה כי כ־20 אחוזים ממצביעי ש”ס שוקלים להצביע לציונות הדתית בעקבות פעילותו של ח”כ בן גביר.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות