אביגדור ליברמן: ייתכן שח”כ אורבך נמצא במצב של סחיטה באיומים

שר האוצר שוחח עם בן כספית ואריה אלדד ברדיו 103 על ח"כ ניר אורבך בקואליציה: "משהו שם לא מסתדר לי" • "יש הרבה שמועות ובאמת השאלה האם הוא נסחט, האם יש פה סחיטה באיומים, אני לא יכול להגיד לך, אין לי שום הוכחה לכך"
אריה ריבקינד
כ"א סיון התשפ"ב / 19.06.2022 22:57

שר האוצר אביגדור ליברמן, התייחס היום (ראשון) לאפשרות שהתנהלותו של ח”כ ניר אורבך תוביל להפלת הקואליציה.

כדאי לאכול בריא: מתכונים בריאים לנשנושים ולארוחות משפחתיות

בראיון שהעניק לבן כספית ואריה אלדד ב-103FM התייחס יו”ר ישראל ביתנו  למשבר הפוליטי: “משהו שם לא מסתדר לי. יצא לי בשנה האחרונה כמה פעמים לפגוש ולשוחח עם אורבך, גם כשהיה קשה לו למרות שלי זה מאוד לא התאים, הלכתי לקראתו בכמה נושאים כי בקואליציה החוכמה היא להיות קשוב, גם לאחרים ולא רק לתפיסת העולם שלך או למצביעים שלך.

“אני גם שמעתי מקודם התבטאויות שלו על הממשלה הקודמת ולכן בשבילי זו די תעלומה כל ההתנהלות”, אמר.

לדבריו, “יש הרבה שמועות ובאמת השאלה האם הוא נסחט, האם יש פה סחיטה באיומים, אני לא יכול להגיד לך, אין לי שום הוכחה לכך, אבל שמעתי כל מיני אנשים שהכירו אותו מתקופות קודמות, מימי בית יהודי, בני עקיבא, לא יודע מה שם היה, אבל כל מה שאני שומע אני לא יכול לפסול את הדבר הזה.

“מעבר לסילמן, במסדרונות הכנסת, במזנון הכנסת, מסתובבים לא מעט אנשים ואתה שומע כל מיני ריקושטים מאותם שיחות והערות. אין לי שום הוכחה אבל אני אכן לא יכול לפסול שניר נמצא תחת סחיטה, תחת איומים, ולכן אולי זה ההסבר לכל ההתנהלות הזאת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות