לפיד: “הציוץ של ביבי הוא חרפה” • נתניהו: “לפיד, מי השרלטן?”

נתניהו ושר החוץ התכתשו ברשתות החברתיות, על רקע מזכר הבנות שנחתם ליצוא גז מישראל לאירופה, דרך מצרים • נתניהו האשים: "לפיד כל כך התנגד למאמצים שלנו להוציא את הגז מהמים" • לפיד: "חתך 30 שניות מפה ומשם והוסיף כותרות מעליבות" אבל אז נתניהו הביא הוכחות
יוני גרין
כ"א סיון התשפ"ב / 19.06.2022 21:25

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו תקף היום (ראשון) את שר החוץ יאיר לפיד ברשתות החברתיות, וכתב כי התנגד לחיפושי הגז בעת שהיה באופוזיציה. לפיד השיב – וחטף שוב.

כדאי לאכול בריא: מתכונים בריאים לנשנושים ולארוחות משפחתיות

חילופי המהלומות הללו מגיעים לאחר שבשבוע שעבר חתמו ישראל, מצרים והאיחוד האירופי על מזכר הבנות שעוסק בקידום יצוא של גז טבעי מישראל, דרך מצרים – לאירופה.

נתניהו תקף בפוסט שפרסם ברשתות החברתיות, שאליו צירף קטע בתוך פודקאסט שבו שוחח לפיד עם העיתונאי בן דרור ימיני.

“אני מפחד מהגז”, אמר לפיד בקטע המצורף שהוקלט לפני כמה שנים. “הדבר הזה הוא חלק מההרס של העולם הערבי. יש משהו מנוון בכלכלה שלא תלויה במשהו שלא עשית שום דבר בשבילו”.

נתניהו כתב על כך: “יאיר לפיד כל כך התנגד למאמצים שלנו להוציא את הגז מהמים. היו עוד ימים שבהם ניסיתי להבין מדוע הם מתנגדים למהלך כל כך הכרחי. היום כבר כולם מבינים שלא מדובר בטענות אמיתיות אלא בפופוליזם ופוליטיקה קטנה.

“אני קורא לכם, המצביעים של לפיד, אל תפלו לפופוליזם הריק הזה. אתם חכמים יותר מזה”.

לפיד השיב בפוסט משלו ברשתות החברתיות: “אפילו במונחים המאוד מופרעים שלו, הציוץ של ביבי הוא חרפה. הוא לקח פודקאסט רציני של שעה וחצי שעשיתי עם בן דרור ימיני, חתך 30 שניות מפה ומשם והוסיף כותרות מעליבות. אי אפשר להאמין שהשרלטן הזה היה פעם ראש ממשלה בישראל”.

לפיד הוסיף: “בעניין הגז, ברכות לקארין אלהרר (שרת האנרגיה הנוכחית) שעושה את כל המהפיכות שנתקעו בתקופתו”.

ראש האופוזיציה ענה שוב, וצרף כותרות מהתקשורת שבהן לפיד התחייב להקפיא את העבודות בקידוח לווייתן – ואלהרר עצרה את חיפושי הגז החדשים.

“לפיד, מי השרלטן?”, שאל נתניהו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות