זה טכנאי האולטרסאונד החשוד בביצוע עבירות חמורות בביתר עלית

בית המשפט התיר לפרסם את שמו ותמונתו של טכנאי האולטרסאונד בקופות חולים 'מאוחדת' ו'כללית', החשוד בביצוע עבירות חמורות בנשים חרדיות בעיר ביתר עלית
חיים טוויל
כ' סיון התשפ"ב / 19.06.2022 16:12

בית המשפט התיר הבוקר (ראשון) לפרסם את שמו ותמונתו של טכנאי האולטרסאונד בקופות חולים ‘מאוחדת’ ו’כללית’, החשוד בביצוע עבירות חמורות בנשים חרדיות בעיר ביתר עלית.

אלה השינויים במסלולי התח”צ הבין עירונית בירושלים • כל הפרטים

על פי החשד, ניצל החשוד רמזי געבה, בן 25,  תושב ראס שחאדה במזרח ירושלים, את תפקידו וביצע מעשים חמורים במטופלת חרדית שהגיעה לבדיקה רפואית.

בדיון שהתקיים הבוקר בבימ”ש השלום בירושלים, הוארך מעצרו של געבה עד ליום 22.6.22.

בדבריו ציין השופט: “לאחר שמיעת הצדדים ומשלא הובא בפני כל מצג מספק שיש בידו להצדיק מתן איסור פרסום בעינינו על פי עילה שבחוק, הרי שדינה של הבקשה לאיסור פרסום שמו ותמונתו של המשיב להידחות”.

החקירה נמשכת.

במשטרה חושדים כי פגע במטופלות נוספות וקוראים לכל מי שנפגעה לפנות למשטרה.

בהודעת המשטרה נאמר: “נשים אשר נפלו קורבן למעשיו של החשוד, מתבקשות לדווח למשטרת עציון בטלפון 02-6544444 או במוקד 100 ובכל תחנת משטרה אחרת”.

מבדיקת אתר ‘הקול היהודי’ עולה, כי טכנאי האולטרסאונד הוא מחבל מורשע.

מהבדיקה עלה, כי הטכנאי הורשע בזריקת אבנים על שוטרים והתפרעות בהר הבית בראש השנה תשע”ו – התפרעויות שהובילו את ‘אינתיפאדת הסכינים’ וגל פיגועי טרור ערבי.

לפי כתב האישום בו הורשע הטכנאי, יחד עם ערבים נוספים, הוא השתתף בהתפרעות במהלכה חסמו מתפרעים את ‘שער 7’ של מסגד אל אקצא באמצעות ברזלים, סולמות וחוטי תיל – והוא יידה אבנים על השוטרים, כשהוא רעול פנים. אחד השוטרים נפצע מאבן באירוע.

בית משפט השלום בירושלים גזר עליו שישה חודשי מאסר, אולם ביהמ”ש המחוזי קיבל ערעור שהגישה המדינה והחמיר את עונשו לתשעה חודשי מאסר.

לאחר שחרורו, כך מתברר, הפך לטכנאי אולטראסאונד והוצב בעיר ביתר עלית.

אלא שלא ברור כיצד ‘מאוחדת’ ו’כללית’ קיבלו את געבה לעבודה, למרות עברו.

תושבים בביתר עילית הגיבו בהלם על המידע: “איך קורה שקופות החולים לא בודקות את העבר של מי שבא לעבוד אצלם?”

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    להחרים את מאוחדת וכללית
    19/06/2022 17:31
    יחזקאל
  1. תעברו למכבי.שירות מצוין.

    • םם   26/06/2022 16:39

      נחשוב על זה

  2. איך שמים ערבים לתפקידים כאלה
    26/06/2022 16:38
    םם
  3. לא הבנתי איך שמים ערבים לתפקיד כזה מה אתם מטומטמים, תתחילו לסנן הגיע הזמן רק צרות יש לעם ישראל מזה בושה, לא לקבל לעבודה כזאת ולשם שינוי תקבלו נשים לעבודה כזאת ולא גברים,